Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
Help!
Gordeldiertje22
Datum: Dinsdag, 29 Dec 2009, 09:34 | Bericht # 1   
Gordeldiertje22  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

Stagiaire

Ik heb net het hackje gedownload van dat het BD muziekje terugkeerd. Maar nu ik ZT2 speel, hoor ik wel het BD muziekje bij het hoofdmenu maar als ik een zoo maak, heb ik opeens nergens meer geluid behalve vogels die rondvliegen en bezoekers die zeggen: a aya. En als ik iets plaats hoor ik geen geluid meer.

Wat is hier aan te doen?

Kijk eens in mijn design topic.
BerichtIk heb net het hackje gedownload van dat het BD muziekje terugkeerd. Maar nu ik ZT2 speel, hoor ik wel het BD muziekje bij het hoofdmenu maar als ik een zoo maak, heb ik opeens nergens meer geluid behalve vogels die rondvliegen en bezoekers die zeggen: a aya. En als ik iets plaats hoor ik geen geluid meer.

Wat is hier aan te doen?

Bericht getypt door - Gordeldiertje22
Toegevoegd op 29 Dec 2009 om 09:34
Frank
Datum: Dinsdag, 29 Dec 2009, 12:37 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 9

Curator

Jep! Dat probleem heb ik ook! Maar dan van ZT2 i.p.v. ZT2BD (sorry Raymond, ik had de load balk van ZT2BD, spijt me ;) )
Maar ik hoor lekker weer het oude vertrouwde ZT2 Theme, maar als ik de zoo opstart hoor ik alleen omgeving geluiden!
Maar niet als ik iets aanklik in de menu's, op plaatst, laat staan dat ik iets hoor dat ik items verwijder!
Maar ik heb het al tegen Raymond gezegd op MSN. We moeten gewoon wachten tot Raymond reageert!

Frank (TigerKeeper)

ps: Kan je de titel even veranderen! Want hij zegt niet veel over het onderwerp!
Je kan de topicnaam bijv. veranderen in "Probleem met Music Hack" Dat zegt iets meer!

Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
BerichtJep! Dat probleem heb ik ook! Maar dan van ZT2 i.p.v. ZT2BD (sorry Raymond, ik had de load balk van ZT2BD, spijt me ;) )
Maar ik hoor lekker weer het oude vertrouwde ZT2 Theme, maar als ik de zoo opstart hoor ik alleen omgeving geluiden!
Maar niet als ik iets aanklik in de menu's, op plaatst, laat staan dat ik iets hoor dat ik items verwijder!
Maar ik heb het al tegen Raymond gezegd op MSN. We moeten gewoon wachten tot Raymond reageert!

Frank (TigerKeeper)

ps: Kan je de titel even veranderen! Want hij zegt niet veel over het onderwerp!
Je kan de topicnaam bijv. veranderen in "Probleem met Music Hack" Dat zegt iets meer!

Bericht getypt door - Frank
Toegevoegd op 29 Dec 2009 om 12:37
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 29 Dec 2009, 20:41 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur