Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
uitbereidigstpakket
mishelle25
Datum: Dinsdag, 23 Feb 2010, 10:43 | Bericht # 1   
mishelle25 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Heej, ik heb een vraag: kun je ook een uitbreidigspakket downloaden? Want als ik een hack download komt die heel raar over in mijn spel
BerichtHeej, ik heb een vraag: kun je ook een uitbreidigspakket downloaden? Want als ik een hack download komt die heel raar over in mijn spel

Bericht getypt door - mishelle25
Toegevoegd op 23 Feb 2010 om 10:43
Robert95
Datum: Dinsdag, 23 Feb 2010, 12:30 | Bericht # 2   
Robert95  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Stagiaire

Het kan wel, maar het is illegaal.

niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
BerichtHet kan wel, maar het is illegaal.

Bericht getypt door - Robert95
Toegevoegd op 23 Feb 2010 om 12:30
rejesi
Datum: Dinsdag, 23 Feb 2010, 12:53 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

Het ligt eraan welke uitbreiding je wil downloaden, als je bijvoorbeeld MM (MArine Mania) wil dowloaden zal dat moeilijk gaan maar als je IE of EE of een andere zelfgemaakte uitbreiding wil dowloaden dan zal dat erg makkelijk gaan.

BerichtHet ligt eraan welke uitbreiding je wil downloaden, als je bijvoorbeeld MM (MArine Mania) wil dowloaden zal dat moeilijk gaan maar als je IE of EE of een andere zelfgemaakte uitbreiding wil dowloaden dan zal dat erg makkelijk gaan.

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 23 Feb 2010 om 12:53
Robert95
Datum: Dinsdag, 23 Feb 2010, 14:43 | Bericht # 4   
Robert95  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

Stagiaire

Ja dat is wel weer waar Rejesi :) Maar ze bedoeld de Officiele uitbreidingen van BF.

niks moet, je moet alleen af en toe naar de wc.
BerichtJa dat is wel weer waar Rejesi :) Maar ze bedoeld de Officiele uitbreidingen van BF.

Bericht getypt door - Robert95
Toegevoegd op 23 Feb 2010 om 14:43
Erry2000
Datum: Dinsdag, 23 Feb 2010, 16:52 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast: 7

Technisch medewerker
Curator

Die zijn vast wel te downloaden, maar in elk geval niet op een legale manier.
Ik zou je aanraden om voor de Ultime Collectie te kopen, die zal tegenwoordig voor niet al te veel geld te krijgen zijn, en je hebt direct alle uitbreidingen.

In elk geval ga ik dit topic sluiten, want we willen geen discussies over het illegaal downloaden van software (start deze dus ook niet!!).
Voor andere vragen over uitbreidingen kun je een topic openen in een ander subforum ;) .

Forget the crew... Follow the rules!
BerichtDie zijn vast wel te downloaden, maar in elk geval niet op een legale manier.
Ik zou je aanraden om voor de Ultime Collectie te kopen, die zal tegenwoordig voor niet al te veel geld te krijgen zijn, en je hebt direct alle uitbreidingen.

In elk geval ga ik dit topic sluiten, want we willen geen discussies over het illegaal downloaden van software (start deze dus ook niet!!).
Voor andere vragen over uitbreidingen kun je een topic openen in een ander subforum ;) .

Bericht getypt door - Erry2000
Toegevoegd op 23 Feb 2010 om 16:52
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz