Datum: Zaterdag, 18 Dec 2010, 17:21 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ziet er leuk uit, maar waarom die sneeuw, volgensmij leefde de dieren in een klimaat waar dat niet kon. Ik zou iets meer bomen bij mekaar zien en ook van andere bioom's kreeér een echt bos laat maar zeggen ook zal ik een open wijde maken met grasland (mannetjes vechten nog wel eens) en de drink plaats vind ik zelf ook iets te groot.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
leuk, maar ik heb 2 dingen 1. de grote waterval is een beetje onrealistisch. 2. ik zou ook wat minder water en juist meer bomen plaatsen. dan zouden de meeste DINO'S zich meer thuis voelen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ja, die waterval zou gewoon onmogelijk zijn, van waar zou het water dan komen? Want het water is allemaal uit dat ding binnen de 24 u.. Banner+Avatar made by McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Zoals hierboven al beschreven zeker meer bomen plaatsen. Ook struiken en probeer ook hoogteverschillen te plaatsen.
Je hebt 2 meren zoals ik zie. Verwijder het bovenste (inclusief de waterval) en halveer de onderste. Plaats de waterval dan misschien onderaan in de benedenhoek.
Datum: Woensdag, 05 Jan 2011, 16:03 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Voor degene die het lastig vinden om mooie marine-verblijven te bouwen komt hier een tip. Foto 1: Je maakt een bassin in een leuke vorm. In het bassin plaats je een 4-kantje van bassinmuren. Foto 2: Je verwijdert met een beweging het vierkantje, en wat je dat ziet is dit. Foto 3: Je verhoogt de grond tot dat de grond totaan de rand van het bassin komt. Foto 4: Dan vul je het verblijf met water totaan de rand van het bassin. Foto 5: Klik dan op het tekentje van de grond gelijkmaken, je begint BUITEN het verblijf en sleept het mee tot je het hele verblijf gehad hebdt. Als het goed is, is de grond buiten net zo hoog als de bassingrond. Foto 6: Nu kan je terreinhulpmiddelen gebruiken, ook in het bassin. Je kan nu ook eilandjes maken in bassins en je kan er mangrovebomen inzetten om rivieren na te maken . Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben! Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Datum: Zaterdag, 15 Jan 2011, 16:08 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik heb nog iets geinigs uitgeprobeerd! Het is een verblijf voor dolfijnen, maar niet een gewoon verblijf. Het is een tijdelijk verblijf voor jonge of zieke dieren. Eerst maak je een soort van meer, en je verlaagt de grond van een deel van het meer: Dan maak je met de gaashekken van Sophie een verblijf, maar dan in het water. Zorg ervoor dat er minimaal een hek van de omheining bestaat uit een bassinmuur. Je plaats nu een personeelsingang bij de bassinmuur, je plaatst ook wat rotsen: Je plaatst ook een uitzichtpunt voor bezoekers: Wees zeker dat het ondiepe tot je omheining reikt, anders ontsnappen je dieren. Je ziet dat ik ook al dieren heb geplaatst. En vanuit het bezoekerszicht:
Downloads: Alles van Zeta-Degsings. Bankjes van otterlord.
Dieren: Ik heb Chinese witte dolfijnen uit OO gebruikt. Je kan het ook doen met andere dolfijnen zoals: Alle dolfijnen van zt2 (alleen zijn deze minder realistisch), dalls bruinvissen, zoetwaterdolfijnen (orrinocodolfijnen enz.), kortsnuitdolfijnen, alle dolfijnen uit OO. Als je er een eilandje inbouwd, kan je het ook gebruiken voor zeehonden/zeeleeuwen/walrussen/krokodillen/zeeschildpadden/zeeleguanen. Dat was het, ik hoop dat jullie er wat aan hebben .
Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel