ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Na het vragen van miep892 of haar verblijven wel goed waren en of ze er tips over kon krijgen, kwam ik op het idee om hier een algemeen topic van te maken.
Dus ben je niet helemaal zeker over je verblijf, show hier wat pics er van, en vraag daarover tips.
Je hoeft niet perse afbeeldingen te tonen, je mag ook iemand gewoon een tip geven. En iemand een tip geven hoeft ook niet, je mag ook gewoon tips in het algemeen tips geven. Dus post hier je pics, vraag om tips en geef tips!
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Vrijdag, 26 Nov 2010, 18:30
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik zou een drinkplek maken. want nu is overal rond het meer wel of dikbegroeid of er zit een rots of boomstam in de weg. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ja, het is heel ondiep dus als een beetje door de struikjes lopen kunnen ze gewoon in het water staan, maar ik zal is kijken of ik daar wat aan kan doen en een hoog gras plekje kunnen ze natuurlijk gewoon door heen bedankt voor de tip
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 255 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Ik zou meer planten doen en lijsterbessen ( als je die hebt ) neerzetten, en een mooie plant voor gematigd woud verblijven is BV : varen, grondbedekkende plant ( Foliage pack van sophie ) wijfjesvaren.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ja, op het laaste plaatje zie je goed dat ik dat wel gebruikt heb hoor maar ik zal eens kijken of ik lijsterbessen heb, en de varens zal ik wat meer gebruiken bedankt voor de tip!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Heb je de berggebiedreskin van Sophie? Ik denk dat je met die ondergrond je verblijf nog mooier kan maken . Oh enne... Is het geen mannetjes saiga? Vrouwtjes hebben geen hoorns XD. Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (miep892)
cool!!!
Miep je weet dat je dit niet mag doen, dus volgens mij lok je dit uit om zo een ban te krijgen, daarom deze keer een mondelinge waarschuwing. Ik laat Raymond hierover even beslissen. Dit topic is bedoeld dat mensen screens plaatsen, wat jij dus altijd deed en dat mensen er dan kritiek of juist goede punten er aan geven. Dus, plaats hier dus jouw screens en je krijgt ook goede of slechte kritiek. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Je verblijf ziet er mooi uit, ik vind het leuk dat je een andere ondergrond gebruikt maar ik zou het mischien nog iets mooier vinden als je in een hoeken bos maakt dan doe je daar GW en maak je de rest grasland zodat de siaga ook nog kunnen rennen, de waterval vind ik wel mooi in het verblijf maar mischien moet je dat juist gebruiken als een hoek van het verblijf.
( ik kan eingelijk beter screens laten zien wat ik bedoel )