Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
De kinderboerderij deel 1
Moonya
Datum: Vrijdag, 06 Mei 2011, 12:30 | Bericht # 1   
Moonya 
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 4

Parkeerhulp

Ik ben bezig met mijn allereerste echte zoo en dit zijn de eerste screenshots van wat ik al heb gefabriceert. Kritieken over hoe ik mijn biomes enzo kan verbeteren zijn altijd welkom. De ingang van zt2 is weg want die vond ik niet passen.

Wanneer je uit de bus stapt (of voordat je er weer in stapt) kun je heel gemakkelijk een hapje eten in het restaurant

Daarna ga je op je gemak naar de ingang van de kinderboerderij

Niet vergeten een kaartje te kopen bij de vriendelijke medewerkers

En daarna als de wiedeweerga naar de ezels kijken, misschien zie je je schoonmoeder nog wel staan ofzo

Daarna een bezoekje aan de paardewei die er vlakbij gelegen is

en tot slot even kijken hoe het er aan toe gaat in de stallen

BerichtIk ben bezig met mijn allereerste echte zoo en dit zijn de eerste screenshots van wat ik al heb gefabriceert. Kritieken over hoe ik mijn biomes enzo kan verbeteren zijn altijd welkom. De ingang van zt2 is weg want die vond ik niet passen.

Wanneer je uit de bus stapt (of voordat je er weer in stapt) kun je heel gemakkelijk een hapje eten in het restaurant

Daarna ga je op je gemak naar de ingang van de kinderboerderij

Niet vergeten een kaartje te kopen bij de vriendelijke medewerkers

En daarna als de wiedeweerga naar de ezels kijken, misschien zie je je schoonmoeder nog wel staan ofzo

Daarna een bezoekje aan de paardewei die er vlakbij gelegen is

en tot slot even kijken hoe het er aan toe gaat in de stallen

Bericht getypt door - Moonya
Toegevoegd op 06 Mei 2011 om 12:30
Marcelboy
Datum: Vrijdag, 06 Mei 2011, 16:28 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

mooi gemaakt voral die stallen maar bij de meeste kinderboerderijen hoef je geen kaartje te koppen.

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
Berichtmooi gemaakt voral die stallen maar bij de meeste kinderboerderijen hoef je geen kaartje te koppen.

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 06 Mei 2011 om 16:28
JowJonas
Datum: Vrijdag, 06 Mei 2011, 17:26 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Mooi, alleen vind ik het gras van de weiden nogal fel.

Deviantart | Natuurgebied De Zwaan
BerichtMooi, alleen vind ik het gras van de weiden nogal fel.

Bericht getypt door - JowJonas
Toegevoegd op 06 Mei 2011 om 17:26
eagleeye
Datum: Vrijdag, 06 Mei 2011, 17:38 | Bericht # 4   
eagleeye 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Leuk gedaan, vooral de kassas zijn erg mooi en realistisch, verder zijn de stallen ook wel leuk gemaakt maar vind ik het gras niet zo mooi.
misschien zou je daar iets minder van kunnen doen nou lijkt het zo vel.
Voor de rest zeker niet slecht.
BerichtLeuk gedaan, vooral de kassas zijn erg mooi en realistisch, verder zijn de stallen ook wel leuk gemaakt maar vind ik het gras niet zo mooi.
misschien zou je daar iets minder van kunnen doen nou lijkt het zo vel.
Voor de rest zeker niet slecht.

Bericht getypt door - eagleeye
Toegevoegd op 06 Mei 2011 om 17:38
Moonya
Datum: Zondag, 08 Mei 2011, 19:09 | Bericht # 5   
Moonya 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

heel erg bedankt voor de eerlijke kritieken, even een kleine update, wat screenshots van de vlindertuin

Berichtheel erg bedankt voor de eerlijke kritieken, even een kleine update, wat screenshots van de vlindertuin

Toegevoegd op 08 Mei 2011 om 19:09
kaikaikai
Datum: Maandag, 09 Mei 2011, 23:50 | Bericht # 6   
kaikaikai 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid

Vrijwilliger

Nou ik moet zeggen dat ik die vlindertuin er echt heel mooi uit vind zien, ook de boerderij is mooi,
komen er ook kippen? kijk uit naar het volgende deel
complimenten!
BerichtNou ik moet zeggen dat ik die vlindertuin er echt heel mooi uit vind zien, ook de boerderij is mooi,
komen er ook kippen? kijk uit naar het volgende deel
complimenten!

Bericht getypt door - kaikaikai
Toegevoegd op 09 Mei 2011 om 23:50
Moonya
Datum: Dinsdag, 10 Mei 2011, 12:21 | Bericht # 7   
Moonya 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik zou er dolgraag kippen inzetten maar ik kan ze helaas nergens vinden. Wel komen er koeien, varkens, geiten, eenden, ganzen, kalkoenen, zwanen, en honden in.

BerichtIk zou er dolgraag kippen inzetten maar ik kan ze helaas nergens vinden. Wel komen er koeien, varkens, geiten, eenden, ganzen, kalkoenen, zwanen, en honden in.

Toegevoegd op 10 Mei 2011 om 12:21
raymondhoek
Datum: Dinsdag, 10 Mei 2011, 12:59 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Ik vind je vlindertuin heel leuk gedaan!
Wel vind ik het stenenmuurtje tussen de bloemen in een beetje misplaatst.
Ik ben benieuwd naar je volgende update.

Raymond ;)

BerichtIk vind je vlindertuin heel leuk gedaan!
Wel vind ik het stenenmuurtje tussen de bloemen in een beetje misplaatst.
Ik ben benieuwd naar je volgende update.

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 10 Mei 2011 om 12:59
Moonya
Datum: Donderdag, 12 Mei 2011, 15:46 | Bericht # 9   
Moonya 
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

dat muurtje is de scheiding van 2 biomes. Alle biomes zijn vertegenwoordigt in de vlindertuin, met bomen en planten

Added (12 Mei 2011, 15:46)
---------------------------------------------
zo, en even de laatste fotoos van deze zoo want hij is zo goed als af

De eendevijver mocht niet mankeren en zit vol met zwanen, eenden en ganzen

Annex de eendevijver hebben we het vogelpark met kalkoenen, fazanten, een pelikaan of twee, parelhoenen,enz maar helaas geen kipjes. Eitjes worden netjes in het kippenhok gelegt

Schattige konijntjes heb je ook in elke kinderboerderij, en voor zie wil zijn ze te koop want ze kweken, tja als de konijnen

Een tweede bron van inkomsten zijn de hondekennels waar je wel 10 verschillende rassen kunt vinden, zoals boxers, jack russels, coonhounds enz enz. Alle honden worden natuurlijk verantwoord gefokt en komen met een stamboom. Negeer het veboden eten te geven bordje niet, onze honden worden alleen met de beste brokken gevoed.

Voor wie wil weten waar abraham de mosterd ehhhh melk haalde, de koeien staan al klaar om gemolken te worden

Zonder stier geen kalfjes maar wel apart in de wei om ongelukken te voorkomen. Medewerker met rode shirt wordt ten strengste afgeraden de stierewei te betreden.

Ten slotte hebben we een beetje honger gekregen van al dat lopen dus gaan we naar het megacomplex dat zich in het midden van het park bevind. Zo ben je maar 10 min lopen van een toilet, bankcontact en picknickplaats, waar je je ook bevind in het park.

Berichtdat muurtje is de scheiding van 2 biomes. Alle biomes zijn vertegenwoordigt in de vlindertuin, met bomen en planten

Added (12 Mei 2011, 15:46)
---------------------------------------------
zo, en even de laatste fotoos van deze zoo want hij is zo goed als af

De eendevijver mocht niet mankeren en zit vol met zwanen, eenden en ganzen

Annex de eendevijver hebben we het vogelpark met kalkoenen, fazanten, een pelikaan of twee, parelhoenen,enz maar helaas geen kipjes. Eitjes worden netjes in het kippenhok gelegt

Schattige konijntjes heb je ook in elke kinderboerderij, en voor zie wil zijn ze te koop want ze kweken, tja als de konijnen

Een tweede bron van inkomsten zijn de hondekennels waar je wel 10 verschillende rassen kunt vinden, zoals boxers, jack russels, coonhounds enz enz. Alle honden worden natuurlijk verantwoord gefokt en komen met een stamboom. Negeer het veboden eten te geven bordje niet, onze honden worden alleen met de beste brokken gevoed.

Voor wie wil weten waar abraham de mosterd ehhhh melk haalde, de koeien staan al klaar om gemolken te worden

Zonder stier geen kalfjes maar wel apart in de wei om ongelukken te voorkomen. Medewerker met rode shirt wordt ten strengste afgeraden de stierewei te betreden.

Ten slotte hebben we een beetje honger gekregen van al dat lopen dus gaan we naar het megacomplex dat zich in het midden van het park bevind. Zo ben je maar 10 min lopen van een toilet, bankcontact en picknickplaats, waar je je ook bevind in het park.

Toegevoegd op 12 Mei 2011 om 15:46
ZebraZappo
Datum: Vrijdag, 13 Mei 2011, 11:36 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

mooi hoor moonya, alleen ik heb wel een paar tips om het nóg mooier te maken
-geef de eendenvijver minder kroost
-geef de konijnen een ander bio
-maak aaiplekken voor de honden zodat de bezoekers ze kunnen aaien
-haal het stijgerpad bij het terras weg want de felle kleur past niet echt bij de rest van het gebouw

sorry als ik te negatief overkom maar ik heb alsnog respect voor je zoo skils en ik zou graag naar zo'n mooie uitgebreide kinderboerderij willen gaan

groetjes Zebrazappo

Hipsters 4ever
Berichtmooi hoor moonya, alleen ik heb wel een paar tips om het nóg mooier te maken
-geef de eendenvijver minder kroost
-geef de konijnen een ander bio
-maak aaiplekken voor de honden zodat de bezoekers ze kunnen aaien
-haal het stijgerpad bij het terras weg want de felle kleur past niet echt bij de rest van het gebouw

sorry als ik te negatief overkom maar ik heb alsnog respect voor je zoo skils en ik zou graag naar zo'n mooie uitgebreide kinderboerderij willen gaan

groetjes Zebrazappo

Bericht getypt door - ZebraZappo
Toegevoegd op 13 Mei 2011 om 11:36
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search:

Hosted by uCoz