Datum: Dinsdag, 22 Nov 2011, 17:57 | Bericht # 151
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Heel mooi gemaakt. Je neushoornverblijf; niks aan doen. Hooguit een paar stukjes gras, maar meer niet. En over je Tijgerverblijf; mooi, net een oerwoud. Je kan het onderwatervieuwgebouw amper herkennen. Dan doe je het al enorm goed!
Datum: Dinsdag, 22 Nov 2011, 20:33 | Bericht # 152
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
hettijger verblijf is echt mooi en goed beplant ,zo is het natuurlijk en moeten de bezoekers een beetje zoeken. het neushooren verblijf is wat minder maar je kan veel doen in weinig tijd en met weinig spullen alleen wat meer bomen en een beetje water zal het al een stuk natuurlijker ogen.
Datum: Dinsdag, 22 Nov 2011, 23:08 | Bericht # 153
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ catfreako, bedankt voor je leuke reactie
@ nickdierengek, bedankt zoals je ziet in deze update is er al wat meer aan het neushoornverblijf gedaan maar helaas is er tot nu toe nog geen plaats gemaakt voor water
update
vandaag in de update
- compleet nieuw deel azie - vernieuwing neushoorns - schildpadden - gouden kantji en babirusa's
het azie-deel is nogsteeds gesloten
we lopen meteen naar het nieuwe deel het begin is een plekje waar je lekker kan eten en drinken
de beplanting is nog niet geheel af
een stukje nieuwe natuur
we zien al meteen een nieuw verblijf
voor wat schildpadjes (ben de naam even vergeten zodra ik m weet edit ik m)
dan nu het vernieuwde neushoorn verblijf
er is een heuveltje en wat gras bij geplaatst
(misschien komen er nog wel wat meer heuveltes
dan nu naar ook weer een nieuw verblijf
dit word het verblijf van de gouden kantji's en babirusa's ze zitten nog achter de schermen omdat ze net zijn aangekomen, maar we kijken dalijk nog even achter de schermen
volgend zicht
dan nu achter de schermen, het binnenverblijf van indische neushoorns, gouden kantji's en de babirusa's
deze neushoorn zal binnenkort alweer moeten vertrekken hij was bij ons omdat het verblijf in de andere zoo gebouwd moest worden en dat is inmiddels af
gr timo 13
Bericht veranderd door: timo13 - Dinsdag, 22 Nov 2011, 23:09
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 17:11 | Bericht # 156
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Wauwww.... Ik heb echt veel respect voor je bouwstijl. In het begin vond ik het zozo, maar nu sta ik versteld van de pracht en praal Alleen bij het gouden kantji's en de babirusa's binnenverblijf is het heel kaal en leeg. Misschien wat water- en voederbakken. Ook kan het iets hoger en lager (wat meer reliëf dus). Verder moet je echt zo doorgaan. Het is geweldig man
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 17:51 | Bericht # 157
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, overzichts foto komt eraan @ Real_thomas, heeel erg bedankt @ McCamel, bedankt voor je tip in de volgende update zal ik de verbetering laten zien
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:17 | Bericht # 159
4
Onderdirecteur
@ jeffrey, bedankt ik zal kijken of ik wat meer beplanting ga doen maar weet het nog niet omdat je in realistiche binnenverblijven kijkt zie je dat ook niet echt (ligt er wel aan of het voor bezoekers zichtbaar is of niet, in dit geval is het niet zichtbaar )
(over 2 reactie's of minder zal er een nieuwe update worden gemaakt of over 2 dagen)
Bericht veranderd door: timo13 - Woensdag, 23 Nov 2011, 19:19