Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 17:11 | Bericht # 153
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Wauwww.... Ik heb echt veel respect voor je bouwstijl. In het begin vond ik het zozo, maar nu sta ik versteld van de pracht en praal Alleen bij het gouden kantji's en de babirusa's binnenverblijf is het heel kaal en leeg. Misschien wat water- en voederbakken. Ook kan het iets hoger en lager (wat meer reliëf dus). Verder moet je echt zo doorgaan. Het is geweldig man
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 17:51 | Bericht # 154
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, overzichts foto komt eraan @ Real_thomas, heeel erg bedankt @ McCamel, bedankt voor je tip in de volgende update zal ik de verbetering laten zien
Datum: Woensdag, 23 Nov 2011, 19:17 | Bericht # 156
4
Onderdirecteur
@ jeffrey, bedankt ik zal kijken of ik wat meer beplanting ga doen maar weet het nog niet omdat je in realistiche binnenverblijven kijkt zie je dat ook niet echt (ligt er wel aan of het voor bezoekers zichtbaar is of niet, in dit geval is het niet zichtbaar )
(over 2 reactie's of minder zal er een nieuwe update worden gemaakt of over 2 dagen)
Bericht veranderd door: timo13 - Woensdag, 23 Nov 2011, 19:19
Datum: Donderdag, 24 Nov 2011, 15:54 | Bericht # 158
4
Onderdirecteur
@ nickdierengek, erg bedankt man, leuk dat je ziet wat ik wil bereiken met deze verblijven
NATUURLIJKE SFEER! haha
Added (23 Nov 2011, 22:24) --------------------------------------------- (sorry voor de dubbelpost)
hier nog even een overzicht van de update op de vorige pagina
Added (24 Nov 2011, 14:54) --------------------------------------------- nouja dan maar weer een dubbelpost
maar wel met een update van een nieuw park, omdat mij rehabilitation park niet meer opstart bouw ik een nieuwe dit word een mix van dieren die tijdelijk zitten(rehabilitatie) en dieren die niet meer terug in de natuur kunnen
hier de ingang (nog niet af)
het eerste verblijf
hier leeft tot nu toe 1 otterman die jammer genoeg niet meer terug kan in de natuur omdat zijn operatie aan zijn poot was mislukt en dus was hij te lang in een klein hok geduwd afwachtend op de volgende operatie, die was wel gelukt en nu zit hij hier! we zijn hard aan het zoeken naar een ottervrouw
het verblijf is ingericht met een waterval
een mooie stijger, die dalijk voor de verzorgers moet zijn, maar ook de otter kan hier op uitrusten
hier het landdeel met hooger glas zodat het dier niet geaaid ofzo kan wordne