Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 21:23 | Bericht # 143
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, ik vind het verblijf van de neushoorns te kaal. Er mogen wel een paar boompjes bij!! Daar in tegendeel vind ik de beplanting bij de tijgers wat veel. Daar zou wat minder kunnen. Het watergedeelte vind ik leuk gemaakt. Dat heeft wel wat. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 21:51 | Bericht # 144
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het tijgerverblijf heel mooi, de beplanting is goed. En de sfeer is gewoon heel leuk gedaan.
Alleen even het neushoornverblijf. Ik vind dit zelf niet net zo'n mooi verblijf als de andere, sorry dat dit bot klinkt. Maar het is alleen maar voor tips. Dus hier de tips; -Je zou wat water kunnen plaatsen, met een waterval. -Je zou wat bomen op de voorgrond kunnen plaatsen. -Wat bomen uit het verblijf. -Afwisseling in bomen. Dit waren de tips, maar het zijn tips, hé! Verder is je tijgerverblijf fenominaal! Niels
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 22:15 | Bericht # 145
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Real_thomas, bedankt !!!!
@ Laraatje2008, ik vind de beplanting juist wel passen bij de tijgers, je zult zien als de tijgers er dalijk inzitten dat je geen last van de beplanting hebt
@ NielsGuchelaar, bedankt voor je commetaar met deze punten kan ik wat:
-Je zou wat water kunnen plaatsen, met een waterval. -Afwisseling in bomen.
aan deze punten wat minder en ik zal vertellen waarom
-Je zou wat bomen op de voorgrond kunnen plaatsen. op zich niet verkeerd maar kijk is naar een echt verblijf voor neushoorns die zijn vaak ook een beetje kaal, ik heb een keer 2 bomen op de voorgrond gehad en vond het niet zo mooi ik zal wel een keer updaten met dat plaatje
-Wat bomen uit het verblijf. zoals in de update staat is de beplanting buiten het verlijf nog niet gedaan
Datum: Zaterdag, 19 Nov 2011, 23:17 | Bericht # 148
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Heey Timo,
Ik schaam me zowat dat ik zo lang niets van me heb laten horen Maar ik ben terug Goed even over de verblijven. Ik vind het neushoorn verblijf, in tegenstelling tot veel anderen, echt heel mooi. De neushoorns zijn goed zichtbaar. Over de beplanting heb ik eigenlijk helemaal niks aan te merken. Alleen misschien een paar graspollen, zoals je veel in de natuur ziet. Daar leven ze ook niet in het oerwoud maar ook een beetje in open gebied. Het tijgerverblijf vind ik ook best goed, maar wel minder. Je beplanting is veel maar dat los je op door een open stukje voor de bezoekers, alleen zou ik het leuk vinden als je het gras wat weghaalt en in plaats daarvan wat meer bamboo plaatst. Ik vind je bouwstijl erg goed, en je gaat steeds meer vooruit. Ga zeker zo door, en je behaalt nog eens grote successen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ McCamel, maak niet uit hoor dat je zolang niks meer hebt verteld bedankt voor je reactie ik ga het gras bij de tijgers wat weghalen, en er staat in het verblijf echt zoveel bamboe maar dat is niet goed te zien voor bezoekers;)