ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, ja, ik wil ook wat minder rotsen, ga dat in het volgende azie updates ook proberen maar is de rotswand in het laatste verblijf zo goed te zien dan ??
ZOMAAR EEN VERBLIJF
aan de rechterkant is hij nog niet af (de achtergrond)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het ziet er prachtig uit! Leuke dieren goede beplanting en die takken op die rotsen ook mooi. En van de vorige update het lemuren-eiland ook heel mooi en het stukje Azië.
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, ja dat komt omdat ik niet super veel ruimte in de zoo heb probeer het toch allemaal een beetje aftewisselen, alleen omdat dit toch wel een beetje een volle stads zoo word komt het allemaal wat dichter op elkaar
@ Real_thomas, had er gewoon even zin in maar wss komt dit in de zoo waarover mijn eerste update's over gingen maar die zoo heeft nog geen naam dus
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er mooi uit met die takken en de rotsen. Je hebt er een gemsbok in. Dat zijn geweldige dieren. Goed gedaan en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Dinsdag, 15 Nov 2011, 21:40 | Bericht # 130
4
Onderdirecteur
@ Laraatje2008, bedankt voor je reactie, volgens mij waren het geen gemsbokken, kan goed ook wel zou het echt niet meer weten (sorry)
@ NielsGuchelaar, bedankt, denk dat ik dat ook ga doen, azie zal dan ook een geheel eige map krijgen
plannen world wonders:
azie wonders:
- grote doorloop voiliere (tips voor dieren zijn welkom) - valengieren voiliere - orang oetan - neusapen berg - maleise beren vervallen tempel - geheim project - tips voor azie zijn welkom dus reageer