Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 14:50 | Bericht # 103
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Het ziet er super uit, even een reactie. rehabilitation centre : Mooi gedaan, leuk met die koepel. Maar misschien kan je wat aan educatie doen? Lemureneiland : Dit is echt geweldig, de binnenverblijven zijn leuk gedaan. Lekker ruim voor de maki's. Top! Azie : Heel mooi gedaan, ik krijg hier echt een Aziegevoel bij, zeer goed gedaan!
@ NielsGuchelaar, het is nog niet geheel af, maar wat zou je dan aan educatie willen zien, wil namelijk de tips gebruiken dus vertel me wat jij vind dat erbij moet
@ arneb, vind het wel een mooie naam maar dan maak ik er world dreams van:P dit is dus de nieuwe daan
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 23:07 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het is inderdaad een mooie dierentuin. Ik zou alleen in het rehalbuiatie centrum wel wat informatie bordjes doen, want het moet een soort van bezoekerscentrum worden. De verblijven vind ik ook wat kaal, heel veel van dat speelgoed maar weinig beplanting. Maar verder toppie. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Dinsdag, 08 Nov 2011, 17:55 | Bericht # 109
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Laraatje2008, ja die bordjes was ik ook van plan maar bedoel je het lemuren eiland dat niet goed is beplant, want dat moet ook nog gebeuren het staat ook bij de foto, het is alleen nog maar de basis zal ik maar zeggen
Added (08 Nov 2011, 16:55) --------------------------------------------- MINI UPDATE
vandaag een mini-update want het lemuren verblijf is zo goed als af
hier het eiland heel veel bomen, dit geeft een natuurlijke sfeer en de dieren hebben dit in het wild ook en daar gaat het ons om!!
hier een wat oper stuk
NIEUWBOUW AZIE
er is een nieuw verblijf in aanbouw
het staat nog wel in de stijgers tegen de muur word de rotswand dus gemaakt