omdat ik even af wouw van het waterpark ben ik tussendoor ook aan een niuew project gestart hoop dat jullie het leuk vinden
maar nu van een zoo zonder naam de zoo is verschrikkelijk voor de dieren, ze worden in kleine hokjes opgesloten je zult het zometeen wel zien in mijn verslag D.Z.A zal de zoo gaan overnemen en het wee leuk maken voor de dieren dat is al een ding dat zeker is
het begin van de zoo (het nieuwste deel ziet er goed uit dit is toch wel het toppunt een heel mooi binnenverblijf (soort van voiliere)
er zit 1 vrouwtjes nijlpaard in je wel heel dicht bij haar komen dit is wel een minpunt D.Z.A wil hier een grotere vogel voiliere van gaan bouwen
maar hoeverder we de zoo inlopen hou lelijker en ouder dat het word veel verblijven stammen nog af van vroeger hier het berenverblijf (zo zie je ze eigenlijk nog best vaak)
het verblijf is erg verwilderd en er zitten gelukkig ook geen beren meer
nu komt het ergste de roofdieren galerij en ook vele apen zitten hier opgesloten
ik hoef denk ik niet veel te vertellen bij deze foto's er zaten onderandere leeuwen, tijgers en jaguars
dan nu de apen kant met orangs, bavianen, neusapen en maki's
hier zaten 5 maki's !!
de rode panda's hebben al een iets mooier verblijf maarja mooi is anders
in het hele park was trouwens ook geen pad aangelegt en je liep dus gewoon in de modder
hier nog de maleise beren, zei hadden het meeste ruimte van alle dieren in het oude stuk (waarschijnlijk hebben zei op het beren eiland gezeten) het idee van dit verblijf was een vervallen maleise tempel
hier nog een verlaten primaten eiland, dit was eigenlijk niet zo verkeerd de bomen zijn al weggehaald en misschien zullen we dit nog wel voor de wederopbouw gebruiken
van binnen
er valt nog veel te doen hier en ik houd jullie de komende tijd op de hoogte het park word in delen verdeeld en we zullen gaan beginnen met azie daar zullen de rode panda's, de neusapen, de orangs en de maleise beren te zien zijn
als jij nog een leuke naam weet voor dit park laat hem dan achter in je reactie
gr timo13
Bericht veranderd door: timo13 - Zaterdag, 05 Nov 2011, 12:53
@ ZooM, tot nu toe is er nog geen afrika concept alleen de leeuwen, maar wie weet komt er in dit verhaal ooit nog wel een savanne :P ik vertel nik :P
wat ik wel kan vertellen is dat wat vandaag naar buiten is gekomen via de pers
de zoo zonder naam zal in de renovering van de zoo voor al aan wildlife in de vrije natuur gaan denken zo worden de verblijven niet met tralies afgezet (binnenverblijven uitgezonderd) de omheiningen worden dus rots, glas, sierhekwerk en water. zodat de dieren het zo natuurlijk mogelijk aanvoelen. zo kun je dalijk bijvoorbeeld giraffen bij de leeuwen zien, tenminste zo moet het gaan lijken (ze komen natuurlijk nooit echt bij elkaar) ook zal 1 op de 2 jongen worden uitgezet in de natuur zodat er 1 mee kan doen aan het fokprogramma en de ander kan in de natuur voor nakomelingen gaan zorgen. zo willen wij de natuur een handje helpen