ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, @ ZooM, heel erg bedankt voor jullie reactie's ik ga vanavond proberen de volgende update uit te brengen ook ben ik bezig met een echt bouwplan zodat het makkelijker na te bouwen is
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ik heb vandaag een reporter naar het rehabilitation park gestuurd hij gaf me deze foto's
dit zal de ingang moeten worden nu is hij alleen toegangkelijk naar een tijdelijke parking voor het personeel er gaat ten minste al een iemand werken zo te zien de jeep op het dak is het nieuwe ding wat op elke dza zoo komt te staan de jeep staat voor het natuulijke gevoel en ook symbool dat met deze jeep de dieren naar hun thuis worden gebracht als je goed kijkt is de jeep ook goud (wist niet erg goed wat ik als symbool moest kiezen het kan ook nog veranderen)
mooie vuurtoren
nu weten we zeker dat dit een onderdeel is van dza
de parking
oh nee gesnapt daar staat de parkwachter! MAAR na een telefoontje met timo13 mocht ik door lopen en de staf intervieuwen
de staf (tot nu toe)
voorop staat de hoofdverzorger met langs hem de parkwachter achter hun staan de 3 andere verzorgers
eerst een intervieuw met de hoofdverzorger (hij wouw zijn naam nog niet vertellen) hij vertelde ons dat dit gebouw de eerste dieren zal gaan opvangen namelijk de bruinvissen maar er moet nog veel gebeuren voor het zover is namelijk -buiten bassin -binnen bassin -opmaak
HET PARK IS (NOG) NIET OPEN VOOR PUBLIEK het park gaat eerst kijken of het project gaat werken
Bericht veranderd door: timo13 - Woensdag, 09 Nov 2011, 21:03
leuk verhaal ik vind die plattegrond mooi gemaakt ik kijk uit naar die foto's veel succes met de zoo's
gr. ZooZa
Added (09 Okt 2011, 19:09) --------------------------------------------- sorry maar toen ik begon was jou update er nog niet maar het ziet er goed uit nogmaals veel succes met de zoo's