@ timo13, echt leuk!! ben benieuwd hoe het er uitkomt te zien. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ wollykonijn, bedankt
VERSCHRIKKELIJK NIEUWS
ik wouw vandaag verder gaan werken aan azie toen ik het op wouw starten was de hele zoo leeg
nu ga ik eerst sealife afbouwen en dan komt er van deze zoo ook nog een zoo met normale dieren, dus niet getreurt er komt een nieuwe zoo en die wil ik realistischer gaan maken en ook mooier (heb de laatste tijd veel inspiratie opgedaan) ik wil bijv binnenverblijven gaan bouwen zoals je ze in het echt ook ziet dus dat je dieren apart kunt zetten enz. en ook bij buiten verblijven mannetjes apart ofzo
@ timo13, Haha, wel leuk dat je een dierenpark in die stijl gaat bouwen. Als je zelf eerlijk moet toegeven, vind je dan dat het makkelijker is geworden door te bouwen met downloads?
Datum: Vrijdag, 02 Dec 2011, 18:33 | Bericht # 190
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@jeweetwelwie
Downloads maken het wel handiger en mooier, Maar ik wil dan ook wel optimaal gebruik er van maken, En daarom duurt het nogsteeds heel lang om bij die beplanting enzo mooi te krijgen Dus kwa tijd ben ik er niks op vooruit gegaan
Gr timo13
Added (02 Dec 2011, 17:33) --------------------------------------------- heb update 1 bijna af nog een paar aanpassingen en het kan geshowt worden
oa te zien in update 1:
- caribische lamatijn - luipaardhaaien - gewone bruinvis - zeeotter - opvang doorloop voliere(nu pelikaan en flamingo's) - en misschien nog wel meer!
maar eerst zullen jullie het nog met n previeuw moeten doen