Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 18:02 | Bericht # 201
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Kit_Fisto, die glaze want heb ik expres zo laag gedaan eigenlijk wilde ik ook daar houd doen maar met glas heb je een mooier uitzicht voor als de dieren even naar boven komen ofzo, er komt dus geen onderwatervieuw ivm toekomst plannen;) maar bedankt voor je reactie en tips!!
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 20:13 | Bericht # 204
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
WOW!!!!! Dit is mooi! Overal beplanting, overal rotsen, overal stijl, overal originaliteit! Echt HEEL mooi! Ik kan zoveel van jou leren! groetjes Quinten
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 20:15 | Bericht # 205
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Héél leuk gedaan! Ik had het al gezien, maar toch vind ik het weer prachtig. Het is gewoon geweldig om naar te kijken! En de lamantijntank is super beplant. Ga zo door!
super maar dan ook super mooi! je lijkt elkekeer beter te woorden, maar waarom doe je eigenlijk bomen in het water dat zou ik niet doen! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 18:15 | Bericht # 208
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ wollykonijn, die kale bomen?? dan komt omdat ik het een beetje een wilderige uitstraling wilde geven en omdat je in het oorspronkelijke gebied waar ze in het wild ook zitten zon soort takken ook in het water ziet wouw ik dat ook doen dus eigenlijk is het verblijf eeen beetje tropischer snapje??