Timo13 Zoo Companie's
Jeweetwelwie
Datum: Woensdag, 22 Feb 2012, 22:42 | Bericht # 411
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ timo13 , Mooie update, vooral de savanne spreekt mij aan! Volgens mij heb je een foutje gemaakt, want ik zag mijn lieve tijgertjes. Alleen er stond bij moeder leeuw xD ach kan gebeuren! Ben benieuwd naar de volgende update! Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ timo13 , Mooie update, vooral de savanne spreekt mij aan! Volgens mij heb je een foutje gemaakt, want ik zag mijn lieve tijgertjes. Alleen er stond bij moeder leeuw xD ach kan gebeuren! Ben benieuwd naar de volgende update! Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 22 Feb 2012 om 22:42
NielsG
Datum: Woensdag, 22 Feb 2012, 22:48 | Bericht # 412
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Gewoon GEWELDIG! Dit is gewoon té realistisch! Mijn complimenten Timo!
Bericht Gewoon GEWELDIG! Dit is gewoon té realistisch! Mijn complimenten Timo! Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 22 Feb 2012 om 22:48
timo13
Datum: Woensdag, 22 Feb 2012, 23:48 | Bericht # 413
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar , @ Jeweetwelwie , @ nickdierengek , Bedankt allemaal!! en JWWW bedankt voor het melden
Bericht @ NielsGuchelaar , @ Jeweetwelwie , @ nickdierengek , Bedankt allemaal!! en JWWW bedankt voor het melden Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 22 Feb 2012 om 23:48
ZooZa
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 08:33 | Bericht # 414
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
wow dat is mooi gemaakt de savanne ziet er erg realistisch uit misschien kan je bij de neushoorns wat hogere struikjes doen en wat meer gras, want daar leven ze wel van. ik snap dat met dat regenwoud en combinatie ding niet zo goed wat schattig, leuk dat er allemaal baby katjes zijn geboren veel groetjes van ZooZa
Bericht wow dat is mooi gemaakt de savanne ziet er erg realistisch uit misschien kan je bij de neushoorns wat hogere struikjes doen en wat meer gras, want daar leven ze wel van. ik snap dat met dat regenwoud en combinatie ding niet zo goed wat schattig, leuk dat er allemaal baby katjes zijn geboren veel groetjes van ZooZa Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 23 Feb 2012 om 08:33
Real_thomas
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 09:16 | Bericht # 415
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 2
Curator
Net zoals ik op TS zei: Heel mooi Timo! Ga zo door!
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Net zoals ik op TS zei: Heel mooi Timo! Ga zo door! Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 23 Feb 2012 om 09:16
wollykonijn
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 12:02 | Bericht # 416
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Ziet er echt heel mooi uit! Niks aan op te merken En net zoals altijd je hebt een super goede bouwstijl! Kan niet wachten tot de volgende update...
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Ziet er echt heel mooi uit! Niks aan op te merken En net zoals altijd je hebt een super goede bouwstijl! Kan niet wachten tot de volgende update... Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 23 Feb 2012 om 12:02
ZTAO-Opvang
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 16:20 | Bericht # 417
ZTSF Gegevens
Groep: ZTAO-Opvang
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 10
ZTAO-Opvang
Directeur
heel erg mooi Timo, maar je moet de Cr. voor de Indische neushoorns nog overmaken, vergeet dat niet!!
Bericht heel erg mooi Timo, maar je moet de Cr. voor de Indische neushoorns nog overmaken, vergeet dat niet!! Bericht getypt door - ZTAO-Opvang Toegevoegd op 23 Feb 2012 om 16:20
Bericht IEDEREEN super bedankt voor de reactie's! Preview tropical rainforest De nieuwst aanwinst van de zoo: Thomson gazelle Hier een map met dingen waar ik aan werk (lost island is een reptielen huis met komodo varanen enzo) Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 23 Feb 2012 om 16:21
wollykonijn
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 16:22 | Bericht # 419
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ timo13 , Ik ben benieuwd naar al de delen, het lijkt mij heel leuk om te zien hoe het er uit ziet
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht @ timo13 , Ik ben benieuwd naar al de delen, het lijkt mij heel leuk om te zien hoe het er uit ziet Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 23 Feb 2012 om 16:22
timo13
Datum: Donderdag, 23 Feb 2012, 17:54 | Bericht # 420
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ wollykonijn , Bedankt!!!
Bericht @ wollykonijn , Bedankt!!!Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 23 Feb 2012 om 17:54