Timo13 Zoo Companie's
pretmachine
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 16:34 | Bericht # 551
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
wowowow Mooi zeg, zelf vind ik dat je niks aan je achtergrond hoeft te doen want het is al prachtig suggestie voor je naam: iets met zoologisch garden of wildlife zoo?
http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Bericht wowowow Mooi zeg, zelf vind ik dat je niks aan je achtergrond hoeft te doen want het is al prachtig suggestie voor je naam: iets met zoologisch garden of wildlife zoo? Bericht getypt door - pretmachine Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 16:34
timo13
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 20:58 | Bericht # 552
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Bedankt allemaal (sneak preview op pg 55!!) Iemand die een leuke naam weet voor deze nieuwe zoo?
Bericht Bedankt allemaal (sneak preview op pg 55!!) Iemand die een leuke naam weet voor deze nieuwe zoo? Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 20:58
catfreako
Datum: Dinsdag, 10 Apr 2012, 22:05 | Bericht # 553
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Mooi verblijf! Voor het park zou ik denken aan een locatie in Azië. Dhaka, Bombay of Singapore misschien?
Bericht Mooi verblijf! Voor het park zou ik denken aan een locatie in Azië. Dhaka, Bombay of Singapore misschien? Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 10 Apr 2012 om 22:05
tjalf
Datum: Woensdag, 11 Apr 2012, 18:20 | Bericht # 554
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Verzorger
Inderdaad erg mooi, misschien iets meer planten op voorgrond, maar verder super gedaan. Ik weet niet wat je verder gaat maken in de dierentuin, dus een naam kan ik nog niet verzinnen. Misschien iets van Aqua Zoo Jakarta ofzo. Ik denk aan Aqua zoo omdat het verblijf voor een groot deel water is.
Bericht Inderdaad erg mooi, misschien iets meer planten op voorgrond, maar verder super gedaan. Ik weet niet wat je verder gaat maken in de dierentuin, dus een naam kan ik nog niet verzinnen. Misschien iets van Aqua Zoo Jakarta ofzo. Ik denk aan Aqua zoo omdat het verblijf voor een groot deel water is. Bericht getypt door - tjalf Toegevoegd op 11 Apr 2012 om 18:20
Real_thomas
Datum: Woensdag, 11 Apr 2012, 18:33 | Bericht # 555
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
Iedereen post mooie updates als ik niet kan kijken H-E-T. I-S. Z-O. M-O-O-I. ! Heel goed gedaan! Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht Iedereen post mooie updates als ik niet kan kijken H-E-T. I-S. Z-O. M-O-O-I. ! Heel goed gedaan! Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 11 Apr 2012 om 18:33
timo13
Datum: Donderdag, 12 Apr 2012, 15:31 | Bericht # 556
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ tjalf , Bedankt, dat neushoorn verblijf is niet voor het water park, maar wel een mooie locatie, ga hem denk ik wel gebruiken!! @ catfreako , hmm ja goed idee, zal er even over nadenken!! @ Real_thomas , Bedankt man!! Park update: - Logo is zo goed als af - 2 verblijven zijn klaar nog een paar voor update 1! Aqua Jakarta - Lay-out van het park blijft hetzelfde als de oude - Nog niks gedaan..Added (12 Apr 2012, 15:31) --------------------------------------------- met trots presenteer ik U het nieuwe logo van ons gloednieuwe park. Jullie zien denk ik al wat de eerste update's gaan worden
Bericht @ tjalf , Bedankt, dat neushoorn verblijf is niet voor het water park, maar wel een mooie locatie, ga hem denk ik wel gebruiken!! @ catfreako , hmm ja goed idee, zal er even over nadenken!! @ Real_thomas , Bedankt man!! Park update: - Logo is zo goed als af - 2 verblijven zijn klaar nog een paar voor update 1! Aqua Jakarta - Lay-out van het park blijft hetzelfde als de oude - Nog niks gedaan..Added (12 Apr 2012, 15:31) --------------------------------------------- met trots presenteer ik U het nieuwe logo van ons gloednieuwe park. Jullie zien denk ik al wat de eerste update's gaan worden
Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 12 Apr 2012 om 15:31
Jeweetwelwie
Datum: Donderdag, 12 Apr 2012, 16:13 | Bericht # 557
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ timo13 , Mooi logo! Ben benieuwd naar je eerste update. Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ timo13 , Mooi logo! Ben benieuwd naar je eerste update. Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 12 Apr 2012 om 16:13
catfreako
Datum: Vrijdag, 13 Apr 2012, 14:19 | Bericht # 558
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Curator
Mooi logo! Ik heb zin in de updates. Leuk dat de zoo in Bombay is.
Bericht Mooi logo! Ik heb zin in de updates. Leuk dat de zoo in Bombay is. Bericht getypt door - catfreako Toegevoegd op 13 Apr 2012 om 14:19
Bericht [center] Welcome at my new zoo!! Bombay zoo is gonna be little bit of a tropical zoo. We hope you enjoy our update's! The first picture is ofcourse the entrance!! We expect much people in the next years (we hope 1,5 million!). Also we think much tourists come to our new zoo! The first exhibit we see is the one of the Gaint Anteaters (Myrmecophaga tridactyla) . This animals eat ants, termites and soft-bodied grubs. We breed them by ourself so we execley know what we feet our Anteaters they can eat 30,000 insects in one single day! Only 5,000 are left in the wild! This are our animals (1.1)! The name of the female is Geantra and the male Beater We hope we can breed with them!! Hope to see you again the next time! Gr. Timo13[/center] Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 19 Apr 2012 om 17:01
raymondhoek
Datum: Donderdag, 19 Apr 2012, 17:13 | Bericht # 560
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Ziet er mooi uit. Wel vind ik het eerder een soort natuurcentrum dan een dierentuin Ben zeker benieuwd wat je ons nog meer ga laten zien. Raymond
Bericht Ziet er mooi uit. Wel vind ik het eerder een soort natuurcentrum dan een dierentuin Ben zeker benieuwd wat je ons nog meer ga laten zien. Raymond Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 19 Apr 2012 om 17:13