@ timo13, Mooi gedaan man!! Het lijkt net alsof we echt in het rifpark zitten. Als je het vanaf boven bekijkt ziet het er veel kleiner uit dan vanaf onder, echt goed gedaan!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
heel erg mooi gedaan!! heb alleen een vraagje: hoort dit nog bij je vorige park? en voor part 2 mischien een manta verblijf met een tunnel ( als die dan uit is)
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Super gaaf dat rif!! Echt zo enorm realistisch, ongelooflijk! Wel vind ik je zeepaardjes bassin tegenvallen in vergelijking met dat rif. Maar nog steeds zit ik hier verbluft te kijken naar hoe ontzettend mooi jij dat rif hebt kunnen maken.
Mijn idee voor je Part 2: 360 graden kamer. Wat je er zelf onder verstaat mag je zelf verzinnen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Super bedankt iedereen!!
ik heb nog een update, de laatste want het park is gecrasht
Update,Dolphin lagoon en meer!
als eerst zien we dat er een nieuwe diersoort is, in een nieuw verblijf
ook zijn er nieuwe rotsen en beplanting
en dan nu: de dolphin lagoon!! het eerste dat we zien is een kijkhut
het verblijf vanuit de hut
ook kun je het vanaf de gewone weg bekijken
nu gaan we naar het onderwater kijk gedeelte ook kun je boven op het gebouw lopen waar je nog de verblijven kan zien
ook kunnen we het 2e lamantijn verblijf zien
we gaan naar binnen
het eerste dat we zien is het lamantijnen verblijf van onder
nu naar de dolfijnen kant
en een overview (zonder blue reef)
Dit was de update, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden
Gr. Timo13
een tijdje geen update?
Nee je leest het goed, mn game is volledig gecrasht en ben al mn parken kwijn ook animals paradise en San - Juan enzo Nu ga ik alles weer proberen op te bouwen, maar ik zal in de tussentijd niet meer updaten dus je kan het zien als een break, maar ik blijf online hiero!!