Ik werd nu net gewezen op je topic (vanwege je bericht), en heb het even rustig doorgelezen. En waarom...?? Tja geen idee.
Als ik heel eerlijk ben dan heb ik dit topic ook al heel lang niet bekeken. Simpelweg doordat ik er overheen heb gekeken bij de nieuwe berichten. Misschien val je niet genoeg op??
Aan je updates ligt het zeker niet. Want ik heb zoals ik net zei al even niet gekeken, dus ik ging kijken en vond het geweldig. Het is echt slechts dat mensen hier zo weinig reageren. Ik krijg hier zeker wel inspiratie van. En je verhaallijn is echt gigantisch realistisch. Ik zou vooral zeggen hou de eer aan jezelf hoog, en weet dat je het vooral voor jezelf doet.
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 21:36 | Bericht # 522
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@Timo,
Als één van de beste zoo-bouwers die dit forum kent, zou het doodzonde zijn om te stoppen. Over dat na-apen, mijn moeder zegt altijd: "Als je word nageaapt moeten je ideeën wel goed zijn. Anders zou niemand je na-apen. Als jij beslist te stoppen haal je iets weg van het forum. Het is en blijft jou keuze, maar ik hoop dat je doorgaat. En met mij vele anderen, denk ik!
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 22:11 | Bericht # 523
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ NielsGuchelaar, @ catfreako, bedankt jongens!! dit helpt me echt weer even, vind het zeker fijn dat jullie mij er op de positieve manier naar laten kijken
@ raymondhoek, ook jij bedankt, vooral dat je de update's leuk vond zit gewoon even in een dipje, maar komt ook door veel leren voor school enzo... en zit hier al even mee
Ik zou vooral zeggen hou de eer aan jezelf hoog, en weet dat je het vooral voor jezelf doet.
wow super leuk gedaan ik kijk uit naar dat blue reef aqua zoo het ziet er echt super uit dat afrika gedeelte lijkt me echt heel mooi ik zou zo zo'n neushoorn of een giraffe willen zijn haha ga zo door en veel succes groetjes van zooza