ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Aflevering 1
Vanaf vandaag zal er elke week een aflevering komen over het leven achter de schermen van de zoo Volgende week zal ook een zoo van Real_Thomas zijn te zien in zijn topic!!
Tijgertjes naar buiten.
Vanmiddag gingen de 4-ling tijgers naar buiten met moeder Wiske, papa El-Tigre zit nog binnen en zal binnenkort worden geïntroduceerd. De namen van de kleinen zijn: Tijgertje, Trouble, Droppie, Blackie. Wij willen adoptie moeder Jeweetwelwie bedanken voor de namen.
Olifanten worden aan elkaar gekoppeld
Toen we 2 vrouwlijke olifanten hadden kon de man er helaas niet bij omdat 1 van de vrouwtjes te dominant was. Gisteren is de dominante vrouw vertrokken (later in de aflevering beelden hiervan). Vandaar dat we vandaag de man (Kibo) kunnen voorstellen aan Ouwanja onze vrouw. Kibo was heel enthousiast en rende meteen op Ouwanja af, maar daar moest zei niks van weten. Er was even een gevecht maar dat was snel weer gestopt, en liepen ze vredig samen in het verblijf
Olifant vertrekt
De dominante olifant Dunia is vandaag vertrokken uit de zoo, hier zien we haar met de verzorger
Hier nog wat beelden hoe ze in de transport kist ging, na deze foto werd de kist opgetild en vervoerd
Gesprek met...
We hebben een gesprek gehad met de projectleider van het nu al beroemde nieuwe afrika deel! Hij vertelde ons dat het totaal nieuwe deel al geheel af is en open voor bezoek. Ook zijn de 3 cheeta vrouwtjes met succes bij elkaar gebracht in de toekomst willen we hier graag mee gaan fokken en zoeken een man.
Hij staat nu bij het oude deel dat een nieuwe afrika look krijgt. De rotsen worden vervangen en ook worden sommige verblijven vergroot Achter de neushoorn en mhorr gazelle verblijven komt een verblijf voor giraffe's en ??? De giraffe's zal je al vanaf het neushoorn verblijf kunnen zien maar hier gaan we niet teveel over vertellen! Ook verklapte hij ons dat er een heus hippo dome komt met 2 buiten verblijven zodat er een grote groep gehouden kan komen
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 21:00 | Bericht # 517
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ Jeweetwelwie, bedankt, nog even wachten XD
Added (28 Maa 2012, 21:00) --------------------------------------------- sorry, maar ik wil even iets zeggen.
ik heb het gevoel dat sommige mensen niks meer tegen mij durfen zeggen door opmerkingen ofzo die ik heb gemaakt, of weet ik veel wat. Vind het jammer dat ik niet meer zoveel reactie's krijg en wil gewoon graag jullie meningen weten over bijv het nieuwe afrika deel Dus ik weet niet of er iets is gebeurd, of mijn update's niet meer interessant zijn maar ik beleef er op dit forum niet meer echt de lol aan om te uploaden... En ik weet dat ik nu weer een hele discussie op zal wekken maar ik zelf heb soms het gevoel dat hier veel word "nageaapt" wat ik opzich niet erg vind, maar waar ik dan gewoon van baal is dat diegene vele male meer reactie's krijgt..
Het is niet dat jullie nu allemaal een reactie ofzo moeten geven, want het is echt niet smeken ofzo maar moest het even kwijt. En ontvang graag een PB als je iets tegen me wil zeggen ofzo
@ timo13, Ja, ben meestal veel te druk, maar ik reageer nu dan wel, ik vind het super realistisch net zoals altijd! Ben benieuwd naar de volgende update Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Woensdag, 28 Maa 2012, 21:11 | Bericht # 520
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Timo,
Je weet dat het gehele ZTSF je updates gewoon geweldig vindt. Waarom zou je anders 50 pagina's halen? Je bent onwijs beroemd met je updates, en als je vertrekt..