Datum: Zaterdag, 17 Maa 2012, 12:22 | Bericht # 496
pretmachine
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
timo13: je tijger verblijf is hardstikke mooi. Maar als je zoo aqua zoo heet dan zou ik niet meteen denken aan tijgers in een aqua zoo. ik zou eerder denken dolfijnen, zeehonden etc. maar zeker geen tijger want dat is geen waterdier. voorderest je tijger verblijf is wel mooi, ik kan het zelf niet namaken en het inspireert me zekeer!!! grt pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Bericht veranderd door: pretmachine - Zaterdag, 17 Maa 2012, 12:24
Datum: Zaterdag, 17 Maa 2012, 12:37 | Bericht # 497
ZooM
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ timo13, Ik vind dit verblijf niet zo mooi als je andere verblijven. Ik weet dat je het beter kunt en dit verblijf vind ik toch minder. (Niet dat ik het na zou kunnen doen). Als je wordt gezien als een van de beste dierentuin bouwers van dit forum ligt de lat vrij hoog en verwachten we veel. Ik vind dit verblijf daar niet aan toppen. Maar het is niet altijd even mooi.
Datum: Zaterdag, 17 Maa 2012, 12:42 | Bericht # 498
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
@ pretmachine, nou het park waaruit ik de inspiratie heb is ook een water park en die hebben dus ook tijgers, het is een beetje voor de tropische look
@ ZooM, mensen verwachten ook veelste veel maar ik kwam die foto tegen en dacht, hee dat kan ik wel is na gaan maken, vandaar dat het misschien niet de mooiste is
Datum: Woensdag, 21 Maa 2012, 18:15 | Bericht # 500
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Quote (ZooM)
Als je wordt gezien als een van de beste dierentuin bouwers van dit forum ligt de lat vrij hoog en verwachten we veel.
Zeker waar! Maar wie aan de top staat, kan alleen nog maar dalen. Ik vind het verblijf lang niet slecht. Een beetje veel rotsen, maar die kan je verwijderen. Verder is het goed gebouwd. Je bent inderdaad een van de beste van het forum.