Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 21:53 | Bericht # 504
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Echt vet mooi gedaan man!!! Je bouwt super realistish en beplant goed, het lijkt net of ik in de hemel van dierentuinen ben! Ik hou echt van je bouwstijl en je inspireert me gewoon! Doe zo verder Gr. Remco
leuk gemaakt dat idee van die jeep is leuk bedacht wel een beetje zielig voor dat mannetje echt mooie verblijven ik heb het gevoel dat er meer beplanting om het verblijf zit dan in bij het cheeta verblijf zal denk ik eigenlijk wat meer beplanting moeten. ze zitten namelijk vaak onder bomen of verstopt tussen heel hoog gras. maar dat is eigen keus maar als je zo door gaat dan word het echt een super park ik zou er zo wat voor uitgeven hoor veel succes en groetjes van ZooZa
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ziet er leuk uit, je showed veel diversitijd, en orginalitijd, en dan is het zowiezo veel leuker, ideetjes als die jeep zijn gewoon top, zolang het orgineel is blijf je tog wel kijken! alleen mis ik overzicht , zonder overzicht foto's kan ik het eigenlijk niet goed beoordelen!
succes met de volgende update!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Bedankt iedereen!! echt heel erg bedankt
@ caspar1995, shit, heb ik eindelijk een lucht foto post ik m niet nouja hier is ie dan
Nieuws:
uit Afrika:
Afrika krijgt 2 nieuwe verblijven erbij naast de renoveringen van de oude perken, namelijk de giraffen krijgen een nieuwe vlakte die ze zullen delen met de Thomson gazelle's het is de bedoeling dat je de giraffen al kan zien terwijl je naar de neushoorns en mhorr gazelle's kijk. Ook komt er een heus hippo gedeelte met 1 a 2 grote buitenperken en een heus hippo dome, vanaf daar zal je ze ook onderwater kunnen zien
- Tropisch regenwoud
Het tropisch regenwoud zal worden omgetoverd tot een aziatisch werelddeel dat begint bij de tijgers, dan zal je vanaf daar het woud van azie ingaan
- The coast
dit deel zal verdwijnen, doordat er teveel fouten in de verblijven zaten die de dieren niet ten goede kwamen, over een tijdje zal op deze plek een overgang komen van het nieuw aangekochte stuk park.
- Nieuwe grond
we hebben een nieuw stuk grond aangekocht waar o.a de werelddelen europa en amerika zullen komen, ook zal hier het nieuwe en vooral moderne aquarium komen
verder gaan we hier aan meedoen:
eigenlijk is het engels, maar ik ga het ook voor ZTSF maken, in deze update's zal je nieuwtjes zien van achter de schermen van het park
Gr. Timo13
Bericht veranderd door: timo13 - Zondag, 25 Maa 2012, 12:17