Datum: Zaterdag, 07 Jan 2012, 15:35 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik ga stoppen met dit park. Ik ga verder met meer parken, en die show ik meestal door elkaar. (we houden het spannend) Om in de aqua sfeer te blijven, voorlopig, presenteer ik jullie de volgende zoo:
Kaapstad Aqua Park
De eerste foto's zie je nu. Het park is nieuw en gloedmodern, maar is nog in aanbouw. Bij een paar foto's zal ik wel tekst en uitleg geven, en bij sommige niet. Genoeg gepraat, nu beginnen:
Datum: Zaterdag, 23 Jun 2012, 11:59 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik vond het wel eens tijd worden voor een nieuwe update, dus hier is hij!
Het verhaal: Dit gaat over de twee Zuid-Afrikaanse tweelingbroers John en Thaba Boshoff. Deze zijn geboren en getogen in hartje Johannesburg. Een paar weken geleden waren deze broers met hun familie op een uitje op de savanne. Eerst twijfelde de familie, maar John overtuigde ze dat alles goed ging komen. Eenmaal aangekomen troffen ze dit aan:
De dieren zaten allemaal in kleine hokken, en er was niemand die ze verzorgde. Sommige dieren waren ernstig verzwakt:
Met deze foto's zijn de broers naar de politie in Johannesburg gegaan. Deze heeft toestemming gegeven de dieren op te vangen. De broers sloegen de handen ineen, want ze konden eindelijk hun droom waar maken; een eigen dierenpark beheren. Inmiddels hebben de Struisvogels een eigen grondgebied waar ze rustig kunnen leven:
Ook Honey, ons Honingdas-vrouwtje, heeft haar jachtterrein waar ze op hagedissen kan jagen:
Hier een foto van de broers in hun nieuwe uitkijkpost om het park te overzien:
En last but nog least: De luchtfoto vanuit de helikopter van de oom van de broers: