ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
nou ik vind je ingang juist een van de minderen, sorry maar wat zijn die grijze palen? en waarom gebruik je 2 soorten muren, vind ze niet bij elkaar passen. je bassin ziet er wel leuk uit! de beplanting ziet er ook goed uit
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het er wel goed uitzien. Het verblijf is heel leuk. Alleen ben ik wel met Timo eens dat die grijze palen niet zo mooi zijn. Misschien kan je dat veranderen. En misschien kan je de beplanting binnen de hekken houden. Maar verder heel goed! Niels
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Real_thomas, @ timo13, bedoeld die grijze palen tussen de houten hekken van de ingang, deze komen er automatisch->daardoor vond jij het zo raar weerschijnlijk
ik vind wel net zoals @ NielsGuchelaar, @ timo13, het eens dat de ingang beter kan... ik vind die vijver wel leuk maar het is zo tegen de ingang geplakt... en waarom staat er een dode boom tussen?
Mooi gemaakt, vooral het bassin! met die rotsen! ik vind alleen je foto van de rog niet mooi, omdat er min of meer geen achtergrond is, het is misschien een tip om op de dierenfoto's ook objecten of planten of iets dergelijks te laten zien! (wat voor rog is het trouwens?) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!