ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ sepher123, kun je mischien het park hier showen. dan kunnen sommige mensen hem zien. want je moet je er voor laten registreren. en zelf ga ik dat niet doen.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo,ik wil jullie mijn dierentuin laten zien
Mijn dierentuin heet Het Woud
hier is het overzicht van de dierentuin Hier kan je de drie verblijven zien,eerst het krokodillen verblijf dan het nijlpaard verblijf en op de top het flamingo verblijf op deze foto kan je een krokodil zien hier zie je de rest van het verblijf en hier zie de andere krokodil en nu lopen we naar het nijlpaard verblijf hier zie je het nijlpaard verblijf hier zie je de andere kant van het nijlpaard verblijf hier zie je de 2 nijlpaarden en we lopen verder naar het flamingo verblijf En hier zie je het flamingo verblijf en hier zie je één van de twee flamingo's
het 2de deel volgt nog
Bericht veranderd door: sepher123 - Dinsdag, 31 Jan 2012, 21:11
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
dingen die het beste kunt aanpassen
- geef de verhoogde paden leuningen - andere hekken gebruiken bij sommige dieren - maak de overgang van ondiep water naar diep - minder heuvels in de verblijven (dus iets lager) - andere volliere hekken bij de flamingo's
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
En de zoomuren wegwerken met eventueel bergen of heuvels. Groetjes van Laraatje Maar verder wel leuke dieren erin!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
als ik eerlijk moet zijn vindt ik het niet zo gewelidig. deze dingen kunnen volgens mij verandert worden. - op het eerste plaatje bij de krokodillen is het heel onrealistisch dat het hek zo laag is. in het echt zouden ze er makkelijk over heen gaan. en bij de palen hek zouden ze in het echt zo kapot maken. - de kado's het dino vlees de grote roze ballen, moet je eigenlijk weg halen. het is echt heel nep dat die dingen daar liggen. - de zoo muur weg werken. ( je kunt er bij voorbeeld een hek er voor zetten) - het nijlpaarden verblijf is echt niet goed. te steil, in het echt zouden ze daar nooit op kunnen klimmen. - en bij de flamingo ander hek gebruiken. ( zoals voliere hek) - en de plaatjes groter maken ik weet dat al veel door andere mensen is gezegd maar dat had ik ook als tip ,dus zei ik het ook gewoon maar maar ik hoop dat je wat met de tips doet.
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D