ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Omdat de grond die we konden kopen voor onze plannen veel te klein is, hebben we besloten om verschillende dependances te kopen. Deze zullen in fases gebouwd gaan worden. De eerste dependance is zojuist opgeleverd. De dieren zijn geplaatst en de bezoekers kunnen komen.
Plattegrond van het eerste deel.
De wandeling zal beginnen bij het moeras.
De Ingang, om een gelijke stijl te houden is deze overal hetzelfde.
Wandel pad naar het moeras
De snoek
De Europese meerval
Pater-Davids Hert
Nijl krokodillen
Later deze week meer foto's van de woestijn.
Bericht veranderd door: darkman - Zaterdag, 10 Maa 2012, 02:00
mooi gemaakt darkman je hebt goed beplant alleen mis ik nog een beetje planten in het verblijf van de snoeken is daar een beetje kaal ik vind dat je goed bouwt en ik blijf graag kijken naar de rest van je zoo's veel succes verder met je zoo groetjes van ZooZa
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er héél erg goed uit! Alleen zou ik Grasland gebruiken. Ook al is het in een Moerasgedeelte, toch is Grasland realistischer. Maar verder heel erg goed gedaan!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
ik vind de beplantin biten de verblijven genoeg. maar niet bij elkaar passen. binnen de eerste 2 verblijven is het een rommeltje. (niet bot bedoelt) je kan beter alleen boomstammen gebruiken. i vind het onderwaterzicht van de krokodillen heel mooi!!! maar de achtergrond zou ik met snowleo's rocks doen. de pater davids herten hebben een mooi verblijf, maar z kunnen over het hek heen stappen. daarom kan je ervoor kleinere steentjes plaatsen. dan kunnen ze er niet meer doorheen (net als in Blijdorp, savanne)
verder moet ik Niels gelijkgeven. je kan anders ook nog aan de rand va water zand plaatsen. en in het hok de aarde van de savanne reskin van ZD
Gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Wanneer je heuvels in het verblijf van dendromedarissen plaats en het achterste hek hoger maakt is het heel mooi. Ik vind de kijk bij het ijsberen verblijf erg leuk gedaan.... Misschien niet zo dicht op elkaar bouwen? ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
zooooooooooo...................... dat ziet er erg mooi uit! mischien alleen iets meer vertellen bij de foto's . maar verder was het echt heel mooi! veel succes verder met het park!
Marijn
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 469 Prijzenkast:
2
Curator
@ darkman, geweldig park zeg, ben er echt fan van. Soms ben ik jaloers op je bouwstijl... Dus ga zo door! Alleen zou ik graag zien dat je naast de foto's ook wat meer informatie geeft over je park, dat is wat ik nog mis. Je update zullen ook een stuk leuker worden als je dat doed..