Dat maak je zo!
NielsG
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 17:07 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ben je even helemaal uit de Inspiratie? Of weet je nou niet hoe je één verblijf moet bouwen? Vraag dan hier een verblijf aan! Door dit in te vullen: Quote
Soort: Hoeveel dieren in het verblijf: Soort verblijf: (Normaal/Aquaria/Safariverblijf/Doorloopverblijf etc) Soort beplanting: (Tropisch/Gematigd/Bos etc) Als je dit wilt invulllen, zou ik dat erg fijn vinden. Als je er niet tevreden over bent. Zal ik probeer 't opnieuw te maken naar jouw wens. Maar dring/zeur niet! Wachtlijst: Real_Thomas - Bush Thyrone2003 - Capibaraverblijf Legenda Wachtlijst: Rood = Nog niet begonnen Oranje = Bezig Groen = Klaar Zwart = Afgekeurd/Onduidelijk Niels
Bericht veranderd door: NielsGuchelaar - Woensdag, 15 Feb 2012, 17:31
Bericht Ben je even helemaal uit de Inspiratie? Of weet je nou niet hoe je één verblijf moet bouwen? Vraag dan hier een verblijf aan! Door dit in te vullen: Quote
Soort: Hoeveel dieren in het verblijf: Soort verblijf: (Normaal/Aquaria/Safariverblijf/Doorloopverblijf etc) Soort beplanting: (Tropisch/Gematigd/Bos etc) Als je dit wilt invulllen, zou ik dat erg fijn vinden. Als je er niet tevreden over bent. Zal ik probeer 't opnieuw te maken naar jouw wens. Maar dring/zeur niet! Wachtlijst: Real_Thomas - Bush Thyrone2003 - Capibaraverblijf Legenda Wachtlijst: Rood = Nog niet begonnen Oranje = Bezig Groen = Klaar Zwart = Afgekeurd/Onduidelijk Niels Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 17:07
Real_thomas
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 17:09 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
maak maar een bush..... of is dat teveel?? eventueel zou je andere aanvragen eerder kunnen doen zodat zij niet hoeven te wachten Gr.Thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht maak maar een bush..... of is dat teveel?? eventueel zou je andere aanvragen eerder kunnen doen zodat zij niet hoeven te wachten Gr.Thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 17:09
NielsG
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 17:11 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Real_thomas , Nou, een bush.. Ik zou kijken wat ik kan doen.
Bericht @ Real_thomas , Nou, een bush.. Ik zou kijken wat ik kan doen. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 17:11
jeffrey
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 17:21 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Curator
Handig topic Niels als je hulp nodig hebt wil ik wel helpen!!!
Always look on the bright side of life!
Bericht Handig topic Niels als je hulp nodig hebt wil ik wel helpen!!! Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 17:21
NielsG
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 17:30 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ jeffrey , Bedankt! Kom allemaal op met de aanvragen! Added (15 Feb 2012, 16:30) --------------------------------------------- Aanvraag van Thyrone via MSN: Soort: capibara(verblijf) Hoeveel dieren in het verblijf: 2m 2v Soort verblijf: normaal Soort beplanting: wat je in het echt ook ziet om een moeras/tropisch regenwoud stijl te maken
Bericht @ jeffrey , Bedankt! Kom allemaal op met de aanvragen! Added (15 Feb 2012, 16:30) --------------------------------------------- Aanvraag van Thyrone via MSN: Soort: capibara(verblijf) Hoeveel dieren in het verblijf: 2m 2v Soort verblijf: normaal Soort beplanting: wat je in het echt ook ziet om een moeras/tropisch regenwoud stijl te maken
Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 17:30
thyrone2003
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 17:53 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
@ NielsGuchelaar , Quote (NielsGuchelaar )
Hoeveel dieren in het verblijf: 2m 2v
kan het aantal in 1m 1v veranderen???!!! alvast bedankt
Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht @ NielsGuchelaar , Quote (NielsGuchelaar )
Hoeveel dieren in het verblijf: 2m 2v
kan het aantal in 1m 1v veranderen???!!! alvast bedanktBericht getypt door - thyrone2003 Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 17:53
timo13
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 18:02 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Uhm niels, misschien een stomme vraag Maar ga jij dan een erblijf als voorbeeld maken Of geef je gwn n tekst?
Bericht Uhm niels, misschien een stomme vraag Maar ga jij dan een erblijf als voorbeeld maken Of geef je gwn n tekst? Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 18:02
NielsG
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 18:13 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ timo13 , Een voorbeeld in zt2.
Bericht @ timo13 , Een voorbeeld in zt2. Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 18:13
ZooM
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 19:39 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ NielsGuchelaar , leuk idee! Heb je alleen nog niet nodig
Bericht @ NielsGuchelaar , leuk idee! Heb je alleen nog niet nodig Bericht getypt door - ZooM Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 19:39
wollykonijn
Datum: Woensdag, 15 Feb 2012, 21:22 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Nee ik ook niet! Maar toch lijkt het me leuk om iets te zien,ik zou het wel aan vragen als al de anderen aanvragen zijn behandeld
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Nee ik ook niet! Maar toch lijkt het me leuk om iets te zien,ik zou het wel aan vragen als al de anderen aanvragen zijn behandeld Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 15 Feb 2012 om 21:22