Oke we beginnen met de ingang we lopen door naar het eerste verblijfb van de ethiopische wolven hier zie je er een dan lopen we door naar het volgende verblijf het is het verblijf van de aziatische kleinklauwotter we lopen weer verder en we zien dit verblijf aan de rechter kant de volgende update gaan we die kant uit dus vandaag nog even niet we gaan verder naar de pandavoliere we lopen naar binnen we gaan over de brug door een grot we gaan weer naar buiten we lopen weer terug richting de ethiopische wolven en zien het volgende hok het is het verblijf van de bengaalse tijgers nog even een overzicht van wat we vandaag hebben gehad dit was de eerste update tot de volgende update
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Heey Thom,
Heb je dierentuin gezien, en vind hem echt heel erg mooi!. Echt super, Normaal is het niet realistisch om pandaberen in een vogelvoliere te plaatsen, Maar met dit mooie hok en brug is dat juist heel erg mooi Ga zo door. Alleen kan je ook even de plattegrond neerzetten?
Wertyum
Kijk je ook een keer naar mijn dierentuin bij de showroom
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Thom, Inderdaad een hele mooie dierentuin met een pandavoliere wel apart gemaakt hoor. En dan dat verhoogd pad erin. Mooi gedaan en ga zo door zou ik zeggen. En ook een mooie variatie aan dieren, heerlijk zo. Zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
I really like your zoo. I see that you made an elavated path in the middle of an encloser. I like to do that some times to link diffrent enclosers or have a canyon in the middle.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind het tot nu toe een leuke zoo goed gebruik gemaakt van downloads en van verhoogd pad misschien bij sommige hokken niet overal raam, want dan hebben de dieren wat meer privacy en het is inderdaad niet erg realistisch om pandas in een hok te stoppen waar mensen doorheen lopen ik ben tim!!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 13 Prijzenkast:
0
Stagiaire
volgens mij zit er een drill in herl oerwoud-verblijf. maar op de 2de screen van je eerste update, staat een gouden standbeeld met een vogel ofzo. zit die standaard in ZT2?
bedankt voor de reactie's en nee het is geen drill, om het wat spannender te maken mag degenen die het goed heeft geraden het volgende dier kiezen en dat beeld krijg je als je tien bedreigde dieren jonkies hebt gekregen.(maar ik gebruik gewoon de hack hier op de site)
Het is een mooie zoo thom! Echt hele leuke verblijven met die hoogteverschillen en rondleidingsobjecten! Ik denk dat het dier dat in het hok zit een gouden stompneusaap is! Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: Terdo - Woensdag, 24 Jun 2009, 13:05
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja Thom het is een hele mooie zoo met diversiteit aan dieren en mooi gebieden, zoals het speelplein en het eetplein. Mooi gedaan en zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!