Thom zoo's
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 06 Jul 2013, 19:42 | Bericht # 261
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3
Onderdirecteur
De beplanting is mooi en dat volière dak is geweldig bedacht! Alles lijkt perfect op elkaar afgestemd. Het is echt één geheel!
dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht De beplanting is mooi en dat volière dak is geweldig bedacht! Alles lijkt perfect op elkaar afgestemd. Het is echt één geheel! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 06 Jul 2013 om 19:42
Bericht Na heeel lang eindelijk weer eens een update Tot de volgende update ! Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 01 Feb 2014 om 18:06
jeffrey
Datum: Zaterdag, 01 Feb 2014, 18:52 | Bericht # 263
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er heel vet en zeker realistisch uit Thom!
Always look on the bright side of life!
Bericht Ziet er heel vet en zeker realistisch uit Thom! Bericht getypt door - jeffrey Toegevoegd op 01 Feb 2014 om 18:52
carnotaurus
Datum: Zaterdag, 01 Feb 2014, 21:47 | Bericht # 264
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
zozo, dat ziet er goed uit! Zelf wat design erin gedaan, merk ik! Zonder twijfel een van de beste aquarium-huizen die ik gezien heb in zt2 en vér boven mijn niveau!
Bericht zozo, dat ziet er goed uit! Zelf wat design erin gedaan, merk ik! Zonder twijfel een van de beste aquarium-huizen die ik gezien heb in zt2 en vér boven mijn niveau! Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 01 Feb 2014 om 21:47
thomvonder
Datum: Zondag, 02 Feb 2014, 11:26 | Bericht # 265
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@ carnotaurus , Klopt, bijna alles wat je ziet is speciaal voor dit aquarium gemaakt
Bericht @ carnotaurus , Klopt, bijna alles wat je ziet is speciaal voor dit aquarium gemaakt Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 02 Feb 2014 om 11:26
Verzorger-Jarne
Datum: Zondag, 25 Mei 2014, 12:52 | Bericht # 266
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 2
Verzorger
@ thomvonder , Heel mooi gemaakt. Zeer realistisch. Doe zo voort.
Bericht @ thomvonder , Heel mooi gemaakt. Zeer realistisch. Doe zo voort.Bericht getypt door - Verzorger-Jarne Toegevoegd op 25 Mei 2014 om 12:52
Bericht Semarang zoo Helaas is het nogal druk vandaag Eindelijk zijn we binnen. Een deel van de zoo wordt gerenoveerd. Het eerste gebouw dat we gaan bekijken is het Aquarium Het eerste aquarium bevat verschillende danio soorten. Het tweede aquarium bevat discusvissen Tot de volgende update!Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 13 Jul 2014 om 17:27
Michelaar
Datum: Zondag, 13 Jul 2014, 17:39 | Bericht # 268
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
hehe wat een mooie zoo niks op aan te merken!
Eigenaar van McCain Zoo!
Bericht hehe wat een mooie zoo niks op aan te merken! Bericht getypt door - Michelaar Toegevoegd op 13 Jul 2014 om 17:39
carnotaurus
Datum: Zondag, 13 Jul 2014, 20:28 | Bericht # 269
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Onderdirecteur
Onverwachte maar leuke update! Je aquaria zijn echt geweldig.
Bericht Onverwachte maar leuke update! Je aquaria zijn echt geweldig. Bericht getypt door - carnotaurus Toegevoegd op 13 Jul 2014 om 20:28
ZooZa
Datum: Zondag, 13 Jul 2014, 21:02 | Bericht # 270
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Reputatie: 4
Curator
leuk dat jij hier nu ook post, Thom zo word het forum toch weer beetje bij beetje nog actiever! mooi gebruik van die klassieke bouwstijl! heel mooi ga zo door, ik wil graag de rest zien groetjes van mij
Bericht leuk dat jij hier nu ook post, Thom zo word het forum toch weer beetje bij beetje nog actiever! mooi gebruik van die klassieke bouwstijl! heel mooi ga zo door, ik wil graag de rest zien groetjes van mij Bericht getypt door - ZooZa Toegevoegd op 13 Jul 2014 om 21:02