nou sorry hoor maar ik vind hem zo mooi omdat je niet ziet dat er een hek staat en omdat het er zo mooi uitziet (planten enzo ;)) Als het zo nog niet goed is dan weet ik het ook niet meer
mooie Dierentuin vooral de Panda Voliere is heel mooi
Ook goed gekeurt, wel NET op het randje. Maar ik had niet direct gewaarschuwd. Wel is het echter een feit dat Lucoshi al meerdere malen over het onderbouwen van berichten is gewaarschuwd, en hier dan toch eigenlijk op zou moeten letten...
@ Wertyum, Klachten over crew leden zie ik graag in mijn PB inbox verschijnen in plaats van het forum. Aangezien het op andere forums wel eens uit de hand is gelopen... <_<
@ de zoo
Mooie zo. Alleen zou de hek-keuze best anders mogen. Want ik denk dat die lama's niets overlaten van al die heggen. En ook die enorme glazen wanden (bedoelt voor kassen) staan erg vreemd zonder bovenkant
@Laraatje: ik ga inderdaad een toendra hok maken @Wertyum: waterdieren worden nogal moeilijk, want mijn spel loopt vast als ik ze gebruik. @Raymond: je hebt helemaal gelijk, ik zal erop gaan letten
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Heel mooi, alles is mooi opgefleurd, de dieren zijn tevreden zoals een voorganger zei, ga zo door zou ik zeggen Hoi, ik ben tom, een zoo tycoon gek X'D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooie zoo , ik vind vooral goed hoe je de voliere gebruikt voor de panda en ook is de kooi van de kleinklauwotter heel leuk doordat je veel beplanting gebruikt.
Datum: Donderdag, 12 Nov 2009, 16:34 | Bericht # 87
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin Thom met veel variatie aan dieren en veel groen in de verblijven en rondom!! mooi Gedaan!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
leuke zoo alleen vind ik de brug over het verblijf niet er mooi maar de voiliere vind ik ook een beetje te vol met dieren maar wel lekker veel bos dikke doei
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik vind het grote hok er door al die bomen prachtig uitzien, je krijgt echt zo'n oerwoud-gevoel. Alleen het binnenverblijf van de kleine panda lijkt nogal kaal. Misschien kun je daar nog wat aan doen. Verder een prachtige dierentuin!