ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
het stemmen is klaar dus het word dragonstone park, zeg eens waarom stemde jullie op dragonstone park
benjasaurus1
Added (08 Jul 2012, 15:12) --------------------------------------------- ok het is dus dragonstone park hier hebben jullie een overzicht van dragonstone park eigenlijk een soort preview
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
Ziet er goed uit hoor alleen 1 dingetje he: Stel dat er een klein kind aankomt bij de sneeuwluipaarden. En 1 van de Luipaarden loopt naar het gaas en het kind steekt zijn vingers door het gaas. En wat denk je dat er dan gebeuren kan Maar nogmaals de rest ziet er goed uit. Always look on the bright side of life!
0
Vrijwilliger
@ jeffrey,
je hebt gelijk maarja die zoo is er niet meer. het plaatje dat je hier boven ziet is een andere nieuwe zoo
Added (13 Jul 2012, 19:03) --------------------------------------------- mensen willen jullie zeggen wat jullie in mijn zoos willen zien zoals dragonstone park
benjasaurus1
Added (13 Jul 2012, 19:03) --------------------------------------------- mensen willen jullie zeggen wat jullie in mijn zoos willen zien zoals dragonstone park
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 21:00 | Bericht # 40
benjasaurus1
0
Vrijwilliger
ja je hebt gelijk en hier is het overzicht bijgewerkt met de tips van boerrel545 dit was de mini update er zijn nieuwe hokken. en jullie willen vast weten waarom alleen overzicht nau dat komt omdat ik morgen op vakantie ga en ik doe dan lekker rustig aan dus daarom alleen overzicht
benjasaurus1
Added (09 Aug 2012, 21:00) --------------------------------------------- hallo mensen na 3 weken weg geweest ben ik trug en ben vlink bezig geweest in deze 2 dagen. oude dragon stone is er niet meer dragon stone park is nu ergens anders en veel realistiser zo schrijf je dat tog maar goed. ik ga nu een paar dingen noemen wat er tot nu toe is. 1st vernieuwde ingang. 2de binnenkomst plein 3dedragon heart falls(als je goed engels kan weet je wat dit betekent) 4de kiosk 5de tasmaanse diersoort(jullie mogen raden)