ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 111 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Tips: - Probeer de hekken op de achtergrond minder te laten zien, doormiddel van: bomen, struiken, grote rotsen. (dat geldt ook voor het binnenverblijf) - Grot en letters veranderen (net zoals hier boven gezegd wordt) - speelbal weghalen, Waarom?? het is gewoon niet realistisch om dat bij grote katachtige te doen.
ik hoop dat je er wat mee kan! zo wordt je steeds beter. Groetjes Thyrone trotse directeur van de stichting T.Z.P
Nu: Natural Zoo en Flevoland Zoo
Bericht veranderd door: thyrone2003 - Zaterdag, 10 Maa 2012, 10:14
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
sorry voor de late update maar hij komt deze woensdag het komt door dat hij heel groot is dus verwacht hem maar woensdag
gr benjasaurus1
Added (12 Apr 2012, 14:20) --------------------------------------------- ik ben nu eindelijk de fotos aan het uploaden dus de lang verwachtte update komt er aan ps:hier is een hint de naam van het gedeelte:amazonia
we gaan een stukje verder dan treffen we dit aan hier leeft geen dier maar gewoon iets moois
als we nog wat verder lopen komen we bij de kuif kakatoe
we gaan verder we komen bij het verblijf van de helm casuarisen
hier zien we de helmcasuarisen
we gaan verder en dan komen we bij de halsband pecari we gaan verder en zien dit we gaan er naar toe we gaan nog dichter bijer en zien orinoco dolfijnen
dit was het dan weer jullie kunnen nu gaan reageren en julie mogen stemmen voor dit savanna vogelarium en kreupelania of vogelarium en reptielen huis schrijf er ook bij wat voor dier je er wilt zien
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 737 Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
@ benjasaurus1, leuk maar ik vind de naam er niet echt bij passen hoor amazonia,in het gebouwt zitten ook helmcarauris,gibons,kakatoe's dus kwa naam is niet zo goed uit gekozen.
veder misde ik een paar plaatsjes wat somige links doen het niet.
veder zou ik het tussen de verblijven in het loop pad breder maken dit is namelijk best benauwt .
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 215 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Verzorger
Wel redelijk gedaan, maar enkele opmerkingen over deze en de vorige update: - Begin niet steeds met "Als we doorlopen", gebruik eens vervolgens, daarna etc. - De gang langs de kassa's is wel erg lang en donker. - Je plaatst veel te veel donatieboxen en bankjes naast elkaar. - Speelgoed in verblijven lijkt niet realistisch.
Voor je eerste showroom-zoo vind ik het verder goed gedaan. Succes verder.
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
robje ok goedzo nickdierengek bedankt en ik zal kijken of ik het kan verbeteren en ok jij gaat voor savanna tjalf ok ik zal er op letten hoe bedoel je donker bedoel je dan leeg want het was inde avond,donatie boxen zijn er maar heel wijnig in het park en ja de bankjes dat is waar en het speelgoed is al verwijdert voor de rest heb ik alleen realistische klimspullen voor apen en vogels