ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hallo, Ik ben pas net begonnen met een nieuwe dierentuin dus heb nog niet zo veel dieren (: Mijn eerste dieren zijn Thomas Gazelle's en Zebra's samen in een hok. Hier een paar screenshots van ze. (Uiteraard als ik meer dieren heb komen er nieuwe screenshots! ;D)
De ingang (:
Hok1
Dieren foto's
Hok 1 is overdekt (: Vandaar dat u een plafon ziet.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Zitten de dieren binnen en je zou eventueel andere muren dan de bassinmuren kunnen gebruiken. Jew zou eventueel een binnenverblijf en een buitenverblijf kunnen maken want deze dieren zitten ook graag buiten. Verder vind ik het gebouw te groot!!! Je komt meteen binnen en meteen pats boem!!! De verblijven vind ik goed, goede ondergrond en de dieren hebben alles!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind dit hok niet echt mooi je zou netals laraatje zei een buiten moeten maken en je zou dit niet indoor moeten doe netzoals pretmachine zei ver der hebben ze ook alles maar ik zou een grote buitensavanne maken met er nog giraffe's bij dat zou een grote verbetering zijn en andere omheining gebruiken
Gtroetjes hananas59
Bericht veranderd door: hananas59 - Dinsdag, 20 Maa 2012, 15:47
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Hahaaha ja ik vind het ook niet echt iets ofzo xd Maar ik heb zoo tycoon ultime collection dus kan geen andere muren enzo en moest gewoon even snel wat maken (; Maar ik ben bezig met een anderen en daar is een aquarium bij.
@ BeWildZoo, Weet je al van downloads?? Ik denk dat je daar je zoo veel realistischer van maakt en kijk bijvoorbeeld op NS misschien kun je daar wat realistische dingen uit halen voor je zoo's,! In ieder geval leuke zoo Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam