Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 21:38 | Bericht # 16
pretmachine
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
legoman12324: misschien wel ja :P NielsGuchelaar:bedankt hananas59: een show inderdaad, en die site reuzen bedankt. ik kan echt wat met die dieren bedankt Skyrider1:bedankt http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
ziet er al goed uit, dat moet een grote show worden,
maaaaar, die reactie-bedel triestheid is echt kotsmisselijk makend, je doet t tog voor het spel, niet voor de reacties, je krijgt echt geen meer reacties als je r om bedelt....
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
caspar1995:daar heb je gelijk in, maar ik wil die reacties voor stel iets is niet mooi dat ik dat kan verbeteren
nieuws update
de compagnie: E. P. Z. C - European Pretmachine's Zoos Compagnies heeft de volgende planning van hagen zoo en parco aquatico in veneziie bekend gemaakt.
we beginnen met hagen zoo: E. P. Z. C - European Pretmachine's Zoos Compagnies: komende week : gaat hagen zoo weer wat laten zien van het park wanneer weten ze nog niet.
venezia parco aquatico: planning voor komende maanden: *er wordt gewerkt aan beide zijden van de zuid kant (naast de entree) *er komt een grote aquarium met haaien, vissen mogelijk ook zeeolifanten en zeeluipaarden. *tropische gedeelte met vogels, tijgers, reptielen *mogelijk nog een show van zeehonden of orkas
dat is de planning voor komende maanden. reacties zijn welkom grt pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Bericht veranderd door: pretmachine - Zondag, 25 Maa 2012, 11:19
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ziet er leuk uit en gezellig en groot!!!! Misschien wel te groot maar dat is smaak zeg maar. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!