ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
heey allemaal eerst wil ik vragen aan de Moderator of ze mijn park tilburgse zoo het topic daarvan willen sluiten want ik werk er helemaal niet meer aan ....... Vandaag begin ik E. P. Z. C - European Pretmachine's Zoos Compagnies dit zijn europese zoos die door mij zijn gemaakt. Hagen zoo valt ook onder deze compagnie. Dit betekent dat ik gewoon doorga met hagen zoo. een andere zoo waar European Pretmachine's Zoos Compagnies directeur van is, is venezia parco acquatico. Dit is een park met bijna alleen maar waterdieren, misschien komen er ook nog wat van apen etc. dit park is geinspireerd door timo13 met aqua zoo.
Het park bezit onder andere over de dieren: lametijnen, Dolfijnen & vogel soorten. later in de toekomst komt een orka show & papagaaien en andere dieren
nu de screens: we beginnen bij de entree:
als we door de entree zijn, zien we een fontein:
dan lopen we door en komen bij de lametijnen:
het vrouwtje en mannetje zitten nog apart:
vrouwtje: deze zit apart in het onderwater bassin
mannetje: deze kan je alleen boven water zien:
aan de andere kant zitten de wulpen en de kluuten:
dan lopen we door en zien dit:
Dan gaan we naar de onderwaterbassinen:
hier het vrouwtjes lametijn:
dan aan de andere kant zitten de dolfijnen van paela:
de tuimelaars:
dan lopen we door naar de tuimelaar show:
recht boven staan altijd de trainers:
het complete beeld:
en hier komen de zeehonden: (nog geen zeehonden)
dit was het weer. hopelijk vinden jullie het mooi. grt pretmachine http://superzt.ucoz.com/forum/16-2839-1 Hagen Zoo
Bericht veranderd door: pretmachine - Dinsdag, 20 Maa 2012, 19:50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ziet er heel mooi uit! Ik heb bijna geen kritiek. Behalve: dit wil ik wel eerder zien! Je hebt een beetje lang gewacht met showen, helaas Ik hoop op meer!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie dierentuin, goed gebruik makend van alle downloads en mooi die show met die overkaping!!! ga zo door en groetjes van laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 24 Maa 2012, 17:42 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Mooie verblijven en zeker die rotsen achter het verblijf, dan werk je toch het verblijf een beetje weg!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!