@ raymondhoek, ja die muren vind ik ook zelf niet helemaal top, ik had eerst alleen de rotsmuren gebruikt, maar dat maakte het geheel nogal benuawd, dus dacht ik, laat ik er maar de muren van de tribune in verwerken...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik zou je toch even willen vragen wat voor dieren er leven, want kennelijk heb ik de juiste downloads niet ^^ En ik raak toch wel benieuwd ^^ Ik heb niet alle benodigde downloads, maar wat ik er van zie, is top! Echt niet normaal: alles klopt, past, is logisch... Ga zo door! Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Olaf2000, Het verblijf waaraan het binnenverblijf is vastgebonden, daar zaten normaal olifanten. In het verblijf met de waterval zaten normaal bantengs en andere kuddedieren... Er waren ook nog plannen voor kleine pandas, deze hadden een stuk van het binnenverblijf, ik geloof dat deze naar buiten konden via een doorgang onder het pad vanwaar de bezoekers keken. Andere kleine dieren, zoals de pauw liepen rond op bij de verblijven. (geen van de dieren staat erin omdat ik het spel anders zelf niet normaal kon laten draaien, dus het is niet dat je downloads van de dieren niet hebt)
Added (03 Okt 2012, 18:17) --------------------------------------------- Available to users only