ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
foto's zijn alleen toegangkelijk voor leden = pictures are only visible for members
Zaken uit deze showroom mogen gekopieerd worden als je het vermeld dat het van CC komt wanneer jij het showt, tenzij anders vermeld.
Na mijn ZTAO zoo ‘Igoyg City Zoo™ ’ komt er nu ook een ‘gewone’ showroom… Gewoon wordt het niet echt, want ik ga hier geen zoos zetten, het zullen (bijna) allemaal kleine en mogelijk zelfs onafgewerkte projecten zijn, die ik tussendoor bouw. De projecten zelf zullen niet zo verzorgt zijn als mijn ZTAO zoo, er staan geen mooie boompjes op de achtergrond zodat je die hekjes niet kan zien, maar dat maakt de update daarom niet minder. Voor deze projecten haal ik ook veel ‘inspiratie’ uit andere showrooms en rond hun onderwerpen bouw ik dan, maar dan mijn versie. Z(o)o zie ik bijvoorbeeld de laatste tijd veel showplatform met tribunes en daarover gaat ook de eerste update…
@ krieke668, Ik moet zeggen wow! Het lijkt net wat legoman123434 zegt enorm op het dolfinarium! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
wow ziet er moeilijk vet uit, heel perfect gedaan zeker de vuurtoren en het huisje is voor bijvoorbeeld een humor show met zeehonden heel leuk, echt vet om te zien, hier ben ik voor trug gekomen!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Super vet. Ik herken hier enorm het dolfinarium in, met die zeeleeuwen show met die schippers (de haven). Toch vind ik het wel jammer dat je inder achtergrond en rotsen en die houten muren hebt gebruikt, vind ik persoonlijk niet mooi. Maar dat is slechts mijn mening. Bovendien is het verder nogmaals super vet!