Welkom bij de Samen zoo van Skyrider1 en mij(wollykonijn) Deze zoo bestaat uit 2 delen, waaronder Afrika(Skyrider1) en Tropisch woud(wollykonijn)! Wij hopen dat jullie heb mooi vinden, en jullie van deze update's genieten, hier is de ingang en al een tropisch verblijf en wat daar in zit mogen jullie zeggen,moet je wel opletten.. [color=green][size=14]Updte1![/size=14][/color=green] De balie: En het verblijf: Van binnenuit het verblijf (nu moet je weten wat de dieren zijn!) Het overzicht krijgen jullie pas als de zoo af is, en de naam dan pas ook Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
ziet er leuk uit man!! succes ermee!
alleen een paar puntjes
1) je hebt 2 kleuren hek, die ik persoonlijk niet bij elkaar vind passen 2) waarom staan de overhellende kanten van het hek naar de bezoekers toe?? die moeten toch naar de dieren toe?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ Skyrider1, @ wollykonijn, Als ik de titel zag dacht ik eigenlijk dat samen de zoo gingen maken en niet ieder een deel... Maar ik vind dat van beide er mooi uitzien, ik vind wel dat jullie stijlen hard op elkaar lijken, dan heb ik het vooral over gebruik van materialen. Jullie gebruiken beide veel boomstammen en veel gras...
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Even meer beplanting buiten het verblijf van de leeuwen Voor de bouw van de grote savanne moet je naar deze site gaan daar heb ik juist screens geplaatst: http://szccourant.ucoz.com/ Eerst ga je naar het forum dan naar ' Test Forum' en dan naar 'Meer nieuws over mijn Zoo op het ZT2 Super Forum' en dan mijn laatste post Bedankt!