Hier is ie effe allemaal op een rijtje 1e minuut niks da 2 minuten voorbereiding dan ingang food court onderwater uitzicht 1e kleine land uitzicht 2e grotere landuitzicht Volgende keer bankjes en zo erbij en de aanvraag van skyrider1 de zebra
en een oproep willen jullie a.u.b. een aam voor mijn zoo bedenken!!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Weer leuk gedaan Hans aleen als ik eerlijk mag zijn staan de bankjes niet zo realistish want ze staan namelijk een beetje in de rots en het beeld flikkerde een beetje vaak. Voorderest vond ik de beplanting goed en ik kijk uit naar je volgende update
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Skyrider, Het beeld flikkert door het programma waarmee ik het opneem De bankjes vind ik juist zo mooi En de volgende keer kom jouw dier de zebra
ik ga dus stoppen omdat mijn video recorder niet goed werkt ik ga geen tuorials meer doe maar gewoon een dierentuin laten zien de eerste update van haelder zoo komt morgen met als eerste thea gebied "Animals with a strong breath"
Update 1 haelder zoo (hael is limburgs voor heel het dorpje waar ik in woon) Er was een jongen die dieren wou houden hij zij ik ga een zoo maken!!! Hij was 3 maanden bezig en heeft al 3 verblijfen klaar zie maar.
Hier komt de update met foto's Allereerst de ingang Dan het kleine museum in de ingang dan de planten in de ingang dan kaartje kopen De splitsing wij gaan eerst links Onderwateruitzicht Secret view nijlpaard Kijkruit 1 nijlpaard kijkruit 1 bever kijkruit 2 bever naar groene zeeschildpadden groene zeeschildpadden overview bever overview nijlpaard overview schildpadden
See you next time We gaan nu verder met normale dieren
Added (19 Apr 2012, 20:02) --------------------------------------------- er is een update
ziet er leuk uit goed beplant maar bij de nijlpaarde onderwaterzicht de basin muren meschien wat omlaag een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Donderdag, 03 Mei 2012, 11:34 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
robje heeft het goed vandaag of morgen komt de zebra met doodshoofdaapje
Added (20 Apr 2012, 17:09) --------------------------------------------- er isn og iets vrijgegeven er komt een soort wereld gebouwen plein
Added (03 Mei 2012, 11:34) --------------------------------------------- ik ga deze tijdelijk sluiten ik ga me bezig houden met mijn samenzoo en designen dus tijdelijk slotje gevraagd