Hananas59@,Ben benieuwd! Jammer genoeg kan ik nu nog niet oordelen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
oke update 1 komt morgen met de ingnagn parkeerplaats en japanse reuzesalamander (is raar in zoo's hé)
Added (04 Jun 2012, 19:03) --------------------------------------------- hier is ik wil rare dieren gaan houden en we hebben kleine stukken grond zodat we altijd genoeg land hebben maar we kunnen uitbreidingen kopen als we meer land nodig hebben ik zeg niks de foto zeggen het wel maar beplanting komt op het laaste omdat ik dan weet war deverblijven liggen en de lege plaatsen kan opvullen
het volgende verblijf wordt voor de bontebok het is nog niet af
Datum: Woensdag, 06 Jun 2012, 08:16 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
dat vindt ik ook... ik kan er niet zo goed in zien hoe het nou wordt.. misschien kun je in je volgende update de beplanting fixen... ook ik krijg een verkeerd beeld van de zoo.
Datum: Donderdag, 07 Jun 2012, 17:40 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik vind het best logisch dat je de beplanting als laatst doet. Verder zou ik de ingang wel wat meer dicht maken, zoals een muurtje onder het dak bij de terraria.
Datum: Donderdag, 07 Jun 2012, 18:54 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
is al niet erg meer ga nader park starten vanwege slechte reacties de eerste update van tokio city zoo de beplanting gaat zo snel mogelijk komen heb de dieren samen met mijn vriend samengesteld en heb er vanmiddag iets van 2 uur aan gewerkt