ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Africa Breeding Centre is een kleine dierentuin in Spanje waar Afrikaanse dieren gefokt worden. Alle dieren hebben een groot binnen- en buitenverblijf, en meestal kunnen ze ook zelf kiezen of binnen of buiten willen blijven, alleen 's nachts moeten alle dieren in hun binnenverblijven. Africa Breeding Centre begint met elke diersoort met 2 mannetjes en 2 vrouwtjes, en als er jongen geboren worden blijven die eerst een tijdje in de dierentuin, en als ze oud genoeg zijn worden ze uitgezet in het wild, om de diersoort niet te laten uitsterven.
@ Queenstown, Ben benieuwd maar je moet wel de foto's binnen 24 plaatsen he anders gaat het topic opslot! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ziet er al wel okee uit, maar ik ben van mening dat de keuze van hekken niet heel goed is. Heb je een gebouw, dan zitten er meestal wat hogere hekken aan de rand voor de versteviging.
Ziet er al leuk, uit maar je moet wel de directe link nemen he Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
0
Parkeerhulp
Update:
Dit is het verblijf van de Neushoorns. Er is 1 groot verblijf waar de neushoorns meestal verblijven, en ook een klein verblijf waar de vader en moeder tijdelijk verblijven als er een jong geboren is, om het jong eerst te laten wennen aan de nieuwe omgeving. Er is bij elk verblijf ook een groot binnenhok waar de dieren 's nachts slapen. Tussen de 2 binnenhokken zit een pad waar alleen verzorgers kunnen lopen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Als je wilt dat mensen direct de foto zien. Moet je hem uploaden. Zie je een directe link. En die plaats je tussen. [img]*DIRECTE LINK*[/img] Verder ziet het er heel mooi uit
0
Parkeerhulp
Wollykonijn, Ik speel denk ik 2 maanden met de Ultimate collection, daarvoor nog 1 maand alleen met zt2, maar ik wilde graag de verhoogde paden en die bassinmuren dus kocht ik de ultimate collection. Dus in totaal ongeveer 3,5 of 4 maanden.