Hallo iedereen, ik ben terug. ^^ Ik zal er geen verhaal omheen proberen te breien met betrekking tot het park, maar ik ben gewoon gestopt met ZT om de een of andere reden. Ik ben nu wel van plan om weer verder te gaan, ook met dit park, al zijn er geen foto's meer zichtbaar. Ik heb ook al een themagebied afgemaakt (Lion Canyon, Outback Australia staat stil sinds ik ben gestopt omdat ik geen flauw idee meer heb welke soort waar zat, dus dat heeft een herinrichting nodig) dat ik binnenkort kan showen. Ook Dry Desert is bijna af en Congo Rainforests plak ik er ook nog aan vast, zodat ik meteen een mooi grote update heb om te laten zien ^^.
Verder is elke planning voor ApdM nog gewoon hetzelfde.
Heb je de originele updates en foto's nog nooit gezien, ik moet eerlijk toegeven dat ik te lui ben om ze opnieuw te uploaden, maar als het Afrika-deel af is show ik nog een mega-update met het volledige deel inclusief alle themagebieden (maar dan moet Elephant Kingdom dus ook al af zijn).
Verwacht de update over een kleine week!
Onder voorbehoud uiteraard x'DAdded (20 Mei 2014, 18:33)
---------------------------------------------
Oké, dat liep dus op niets uit. :P
Mijn laptop heeft helaas het leven gelaten. Ik heb mijn Zoo Tycoon 2-bestanden wel allemaal opgeslagen, maar ik heb nu een MacBook en mijn Zoo Tycoon 2-schijfje is gebouwd voor Windows. Dat is opzich niet zo'n probleem, maar dan moet ik mijn Mac eerst bootcampen (Windows installeren) + ik heb nog een externe discdrive nodig voor het schijfje. Als het goed is kan ik binnenkort weer aan de slag, maar vandaar de vertraging. xD