update 1 er was eens een melkboer met 120 koeien hij wou iets doen met meer dier en besloot om een zoo te beginnen op zijn grond en sloopte heel de boerderij
Added (09 Mei 2012, 14:20) --------------------------------------------- en noemde het zoo esch hij begon met de ingang[weet iemand hoe je de ingang moet slopen zodat je er eentje zelf kan maken]
we lopen door de ingang en zien rechts een pleintje waar mensen kunnen eten drinken en naar een octopus kunnen kijken.
we lopen verder
en komen bij de rode bosbuffel
we lopen een stukje verder en komen bij volerie waar de blauwe pauws wonen
tegenover de pauws leven de bengaals tijger maar eerst moeten we naar bovenlopen.
aan de recher kant leeft het vrouwtje en aan de linkerkant en mannetje rechts links
en als laatste de plattegrond
mischien lopen er in de volgende update al jongen dieren want een rode bosbuffel en een blauwe pauw zijn drachtig reactie en tips zijn altijd welkom
De ingang kan je verwijderen door de ingang verwijderingshack te downloaden. Je zoo ziet er leuk uit alleen toont het tijgerverblijf een beetje klein. Je maakt goed gebruik van hoogteverschillen. Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik vind deze mooi maar niet helemaal geweldig ik vind het meer te klein en ik zou niet de haag als hek gebruiken verderst goede dierenkeuze en die hack kun je vinden op zoo tycoon wereld