Hoi iedereen en welkom bij ANIMALS UNITED naar de gelijknamige film heb ik een verhaal in elkaar geknutselt voor ZT2! hier alvast de intro: Hope you enjoy!
De Ngorongoro krater, afrika, het enige natuurreservaat dat door de natuur zelf gemaakt is! Het is 2078, de wereld is weer teruguit gegaan! er is weer bijna geen klimaatbesef, tenmiste door de elite! Ngorongoro is het laatste onaangetaste gebied, tenmiste tot gisteravond!
De krater bevat nu enorme populaties wild, het is een oase van rust!
maar dat is aan het veranderen! want Billy het stokstaartje ontdekt vreemde dingen:
tot de eerste echte aflevering! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ carnotaurus, Je komt origineel uit de hoek met je verhaal! 'apen zonder vacht' grappig bedacht Ik vind het verhaal wel leuk, tof dat je eindigt in een spannend moment!, verder zijn de foto's ook mooi genomen!
In de intro vond Billy het stokstaartje vreemde machines! Hij vraagt aan andere dieren wat het zijn: Ondertussen is op de Noordpool de 167e klimaatconferentie bezig! er gebeurt er echt niets! De wetenschappers kijken zelfs niet om naar een ijsbeer in nood!
Wat er met Sushi de ijsbeer gebeurt en of Billy iets tegen de mensen kan doen, zie je vogelde keer!
ps: de tekswolken zijn anders want de oude versie duurde echt te lang! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Bericht veranderd door: carnotaurus - Zaterdag, 19 Mei 2012, 09:38
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 499 Prijzenkast:
4 ZTAOCredits:0Reputatie:6
Curator
@ carnotaurus, Het verhaal is alvast heel leuk, leuk dat je op de details let, 'het aardvarken stinkt naar mieren' en zulke dingen bedoel ik dan... Ga zo door!!