ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 74 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
Hallo iedereen, ik probeer weer actief te zijn dus ben ik hier met mijn nieuwe Zoo: Continental Zoo Ik zal de eerste foto's al eens tonen en hoop op reacties, want er kan nog veel verbeteren met jullie hulp! We beginnen met het overzicht (er wordt net een baby geboren) De linker helft van het overzicht De rechter helft van het overzicht We lopen naar de ingang De openingsuren De kassa's Nadat je een kort weggetje hebt gelopen is hier de kaartjescontrole De plattegrond Nog een fontein daar slaan we eerst rechtsaf Na het afslaan kom je een personeelsdoorgang tegen We komen eerst nog een paar borden tegen... ... voor we naar het rendierenverblijf lopen We zien als eerste een pasgeboren rendier En hier nog eens Ook nog een foto van het binnenverblijf We lopen terug en slaan bij de fontein nu linksaf Dan komen we uit bij de speeltuin Daarna zien we de doorgan naar het eerste uitkijkpunt van de pinguïns en het restaurant (selfservice) Het eerste uitkijkpunt Ook een bordje bij het tweede uitkijkpunt En het uitkijkpunt onder water En de plattegrond nog Zo dat was het alweer tot de volgende update Gr. Remco PS. Reageer a.u.b.
Bericht veranderd door: Skyrider1 - Vrijdag, 29 Jun 2012, 19:24
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja die sneeuw is een beetje lastig dan zou je een beetje bosgrond kunnen opdoen!!! Dat lijkt beter!! Maar je hebt een leuke dierentuin. Ik vind de speeltuin hartstikke leuk ingericht!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!