ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik ben geen fan van jouw zoo...en ik zal zeggen waarom: - ik vindt de keuze van de verhoogde paden niet goed want ze passen niet bij de hekken - ik vindt dat je veel te grote rotsen gebruikt - ik vindt dat je wel wat meer mag beplanten - ik zou geen originele biome's gebruiken omdat dat simpelweg niet realistisch is - je zoo ziet er voor mij niet realistisch uit (uiterlijk) dus het ziet er niet uit als je in een echte zoo bent
jammer het zag er al goed uit voor een beginnend lid maar gebruik aub. de edit knop rechts boven in je post zoals wollykonijn al een paar keer heeft uitgelegd
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 12 Prijzenkast:
0
Stagiaire
gaat wel lukken moet alleen een nieuwe zoo maken en ik ga die knop gebruiken
Added (06 Aug 2012, 13:35) --------------------------------------------- oke hier ben ik weer met een nieuwe zoo ik begrijp dat veel van jullie mijn zoos een beetje lelijk vinden maar ik moet het nog leren dus ik ga naar andere zoos kijken bij showforum
apenheul apeldoorn de ingang van boven af we lopen door de ingang hier het groene bavianen verblijf van boven af we lopen over een brug hier lopen we door de twee verblijven en zien we klimtoestellen boven ons wauw!!! 2 bavianen mensen die nu gaan zeggen dat ik meer planten neer moet zetten ik was vergeten omdat te doen dus. dit was deel 1 in apenheul apeldoorn
Bericht veranderd door: thijsboy123 - Maandag, 06 Aug 2012, 13:36
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 12 Prijzenkast:
0
Stagiaire
oke bedankt
Added (06 Aug 2012, 15:11) --------------------------------------------- halo iedereen ga denk ik stoppen met apenheul apendoorn ga nieuwe dierentuin maken
@ thijsboy123, Ik vind het absoluut niet op de apenheul lijken niet dat je niet kan bouwen maar je moet er anderen downloads voor gebruiken En gebruik eens een vaste biome bij elk verblijf of je mengt een vaste biome met een beetje savanne en zoals IK zij het savanne is geen bos te veel beplant en gebruik geen vaste bomen uit zt2 dan ziet het er beter uit En een pad van 3 breed is ook realistischer zo komen er rijen van gasten dan krijg je een mensen file,xD Miss. de dieren gezicht knop uitzetten zodat de dieren geen smileys meer hebben en de water filter hoog zetten zodat het niet meer doorschijnt P.s de beplanting past niet echt bij elkaar Maar verder ga zo door! Edit: je gebruikt nog steeds niet de Edit knop soms denk ik ff dat je blindt bent (niet om je af-te-kraken ofzo ) Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 06 Aug 2012, 15:17