ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ thijsboy123, Ik vind alles heel mooi gemaakt, maar het lijkt niet op de Apenheul en zoals je zelf al zei:
Quote (thijsboy123)
maar ik moet het nog leren
ik zou eerst proberen het goed onder de knie te krijgen en daarna aan bijv de apenheul te beginnen. Maar als eerst zou ik zelf een dierentuin beginnen te bouwen naar je eigen smaak, goed te kijken naar welke beplanting je waar doet en welke biome's je gebruikt. Je moet eerst bouwen waar je je zelf goed bij voelt, op die manier doe je ervaring op en ga je van zelf realistischer bouwen. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen hebt Always look on the bright side of life!
Bericht veranderd door: jeffrey - Maandag, 06 Aug 2012, 16:27
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 12 Prijzenkast:
0
Stagiaire
[b] africa center [b]
we lopen door de ingang
en we komen binnen in het gebouw we kunnen de tickets al halen we lopen naar buiten en wie zien een 2 fonteinen en alles van bovan af dat was het allereerste deel
Bericht veranderd door: thijsboy123 - Dinsdag, 07 Aug 2012, 16:34
@ thijsboy123, Owkee, nu heb je je bericht verander zou je dat bij alle willen doen?? Dat het forum niet zo onoverzichtelijk wordt Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
0
Stagiaire
jeffry ik zal je raad opvolgen en wollykonijn zal ik doen
Added (06 Aug 2012, 16:59) ---------------------------------------------
weet iemand hoe ik in dikke letters kan schrijven weet iemand ook hoe je in die letters kan schrijven die in de krant staan deze keer heb ik het niet gebruikt
Added (06 Aug 2012, 20:12) ---------------------------------------------
Bericht veranderd door: thijsboy123 - Dinsdag, 07 Aug 2012, 08:32
ziet er niet verkeert uit ik heb nogwel een paar tips
- dat witte hang muurtje bij de ingang vind ik daar niet zo mooi - je zou wat meer beplating in de ingang kunnen doen - lijkt nou of is die ingang heel groot - om de fontijnen zou je wat meer beplanting mogen doen
gr.boerroel545
ps. je maakt de letters dik door het tussen [ ] [ ] in de eerste haak moet alleen een b en de andere /b te zetten
Bericht veranderd door: boerroel545 - Dinsdag, 07 Aug 2012, 15:06
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 55 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het heeft wel wat Maar je beplanting is een beetje eentonig (achter die fonteinen vooral) en dat zwevende muurtje komt heel raar over. Verder heeft het wel een leuk sfeertje Ik ben benieuwd naar je eerste verblijf. En om dingen vet te drukken doe je het volgende:
[ b ] Tekstje [/ b] Maar dan zonder de spaties tussen die haakjes.
Dit is dan het resultaat. Blubblubvisjes zijn mijn beste vrienden =D
0
Stagiaire
oke bedankt allemaal voor de tips ik ga beginnen met een nieuwe dierentuin. hij heet: los angeles breeding centre de ingang je hoort het gesloten in de grote vakantie geen drukke rij voor een ticket de uitgang hier kan je info vinden over de dierentuin (bij de uitgang) het magazijn hier een parkje nadat je de uitgang bent voorbij gekomen dit is een nieuwe dierentuin er komen nog veel meer updates. weet je dan ook hoe ik de letters kan vergroten
Added (07 Aug 2012, 20:16) --------------------------------------------- eerste verblijf jullie mogen kiezen welk dier er in dit verblijf mag komen en geef me wat tips voor het verblijf zebra thomson gazelle giraf of impala stem op het dier wat er in het verblijf moet komen
Bericht veranderd door: thijsboy123 - Dinsdag, 07 Aug 2012, 19:52