Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Dierenpark hogegaarde
mybrunomars
Datum: Dinsdag, 04 Sep 2012, 20:33 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Ik kan iedereen vertellen dat de volgende updat een mega-update wordt en ook de laatste
De beplanting is wat minder maar ik had haast vanwege huiswerk (dat valt ook wel een beetje te zie)
maar als ik zt afsluit zal mijn zoo omdat hij zo groot is uren moeten laden (ik hoop dat je erdus begrip voor hebt)
BerichtIk kan iedereen vertellen dat de volgende updat een mega-update wordt en ook de laatste
De beplanting is wat minder maar ik had haast vanwege huiswerk (dat valt ook wel een beetje te zie)
maar als ik zt afsluit zal mijn zoo omdat hij zo groot is uren moeten laden (ik hoop dat je erdus begrip voor hebt)

Bericht getypt door - mybrunomars
Toegevoegd op 04 Sep 2012 om 20:33
renoe
Datum: Maandag, 24 Dec 2012, 21:16 | Bericht # 12   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Stagiaire

ziet er al mooi uit en ik ben een grote fan van je impala en papagaaiduiker verblijf

oh en nog een ding ga zo door.

Berichtziet er al mooi uit en ik ben een grote fan van je impala en papagaaiduiker verblijf

oh en nog een ding ga zo door.

Bericht getypt door - renoe
Toegevoegd op 24 Dec 2012 om 21:16
arneb
Datum: Woensdag, 26 Dec 2012, 00:52 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens

Stagiaire

Ik vind de tweede update mooier dan de eerste want bij de eerste was het een beetje een mengelmoes vqn stijlen rn als jw geen bezoekers wilt kan je ook de bezoekersstandbeeldenpack downloaden mijn tip voor je zoo blijft toch wel werk in 1 thema en niet met een mengelmoes

(sorry ik ben daar een perfectionist voor :D )

Bericht veranderd door: arneb - Woensdag, 26 Dec 2012, 15:24
BerichtIk vind de tweede update mooier dan de eerste want bij de eerste was het een beetje een mengelmoes vqn stijlen rn als jw geen bezoekers wilt kan je ook de bezoekersstandbeeldenpack downloaden mijn tip voor je zoo blijft toch wel werk in 1 thema en niet met een mengelmoes

(sorry ik ben daar een perfectionist voor :D )

Bericht getypt door - arneb
Toegevoegd op 26 Dec 2012 om 00:52
Mark_23
Datum: Woensdag, 26 Dec 2012, 14:49 | Bericht # 14   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Horeca Medewerker

Het is idd mooi. Ik ben het met arneb eens het was eerst een beetje thema's door elkaar.
Je kan wel met meerdere thema's werken maar hou die thema's bij elkaar en niet door elkaar ^_^
Het zag er verder mooi uit en mooie hokken. Ga zo door!

Groetjes Mark ;)
BerichtHet is idd mooi. Ik ben het met arneb eens het was eerst een beetje thema's door elkaar.
Je kan wel met meerdere thema's werken maar hou die thema's bij elkaar en niet door elkaar ^_^
Het zag er verder mooi uit en mooie hokken. Ga zo door!

Groetjes Mark ;)

Bericht getypt door - Mark_23
Toegevoegd op 26 Dec 2012 om 14:49
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search:

Hosted by uCoz