ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Dierenpark Hogegaarde is een park dat zich in de peel gevestigd heeft In deze dierentuin wordt zich vooral gericht op vogels antilopen,herten,gazelles enzo en ook kleinere apen soorten De zeldzame dieren proberen wij te fokken en uiteindelijk in natuurreservaten terug te zetten
We lopen van de parkeer plaats naar de ingang
Dit is het pleintje voor de ingang rechtsboven zie je een volière waar we dadelijk heen gaan
Dit is de volière met papegaaiduikers erin
Hier zie je nog een duidelijke foto van het dier
Het binnenhok
Hetzelfde pleintje alleen gaan we nu naar links
De route naar de blauwduikers
Het blauwduiker verblijf (ik weet dat de beplanting mist maar het is ook een klein grasveldje
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
@Real_thomas Er zijn wel veel kleine plantjes alleen staat er steeds iets voor en bedoel je die grote? want een andere heeft ZD niet en als je die bedoelt vind ik het toch een beetje groot voor een paar kleine vogeltje
Hier is weer een nieuwe update
Deze foto is voor degene die niet weten wat een blauwduiker is.
We gaan nu naar het impala verblijf met impala's LoL
Hier is het impala eiland
Hier is een close-up van de impala
De uilen volière
Nog een foto
Hier zie je een uil
We lopen door na de Axisherten (het pad is een beetje kaal met bomen enzo maar die heb ik inmiddels al geplant)
Hier is het uitkijkpunt
Het hok
Hier zie je zo'n hert
We zijn nu op weg naar he®t binnenhok van de herten en een buffelsoort
@ mybrunomars, Mooie updates. Ik vind het leuk dat je de impala's op zo'n eiland hebt gedaan. Het liefst had ik dit ook gezien bij de papegaaiduikers, of dat ze waren omheind met een lager hek. Ik vind nu het hek best wel hoog voor deze soort.
Mooi gedaan en ik ben benieuwd naar de volgende update.