ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
ja de dieretuin is wereld beroend
Added (10 Sep 2012, 20:35) --------------------------------------------- jammer helaas is jens weg door teveel opdringende dingen zoals de ingang du we gaan met ze 3e veder
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Euhm, ik wil niet vervelend Zijn.. Maar ik had een zoo genaamd Peking (city) zoo. Dus zou je de zoo kunnen veranderen naar een andere stad in China of iets van Animal park?
Leuke ingang! Alleen misschien wat meer grond planten?
Gr.Thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
de eerst update van azie in dierenpark australie het pad het toekomstige otter verblijf ingang van de binnen verblijven het tapir binnen verblijf het eerste binnen verblijf van de neushoorn,s het tweede verblijf van de neushoorn,s het binnen verblijf van de rode koeien en de poort naar de buiten verblijven van de neushoorn,s het eerste buiten verblijf van de neushoorn,s het tweede verblijf van de neushoorn,s na een pad af lopen komen we bij de rode koeien in hun buiten verblijf en de anderen kant en het buiten verblijf van de tapirs dit was het ik ben druk in bouw voor een mega azie huis maar toen viel zt2 uit gelukig had ik deze pic,s al gemaakt dus tot de volgende keer groetjes evi111