ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 51 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Kassa Medewerker
hananas ziet er gaaf uit raymafa kan nog niet laten zien door teveel huiswerk en anderen bezig heden dus zullen wij veder moeten posten wel leuk dat we zo veel reactie,s krijgen
ziet er weer goed uit het enige wat ik zag is dat bij de volerie een stukje dak uitstak voor de verderest ziet het er top uit ookal staan er nog geen planten buit het hok
Kassa Medewerker
gmooien update goed beplant allen 1 dingetje zijn de hekken niet telaag voor de manenwolf ik heb trouwens iets leuks bedacht de beordelings check dit zijn de vragen diet je in moet vullen hoe vind je de beplanting wat vind je van de dieren variatie hoe vind je de verblijven hoe vind je de ruimte van de dieren beordelings cijfers in vullen dit mag je doen als je dit makelijker vind om te reageeren is niet verplicht
@ hananas59, ik had het belooft dat ik zou reageren nou mooie verblijven maar ik vind het hek bij de manewolfen te laag of je moet er een gracht in maak verder leuke beplanting ik zou wel in de voliere meer groen doen dan alleen aarde een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Mooi, vooral het poolhazen verblijf! Ook leuk dat je de manenwolf van de RCU hebt gered! Endangered Zoo Park Rio heef nu een opvangscijfer van 3! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Kassa Medewerker
ik zit te twijfelen wat ik zal makendus bedacht ik dat jullie mogen stemmen beautiful vlinders krokodillen gevaar gebouw de hoofdieren savanna bergachtige andes
Added (02 Okt 2012, 21:16) --------------------------------------------- blijk baar heeft er nog niemand gestemd dus of iemand kan reageeren zodat ik aan de slag kan