Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
ZAWC:Zoo Aquarium and Wildlife Company
Marcelboy
Datum: Zaterdag, 15 Sep 2012, 20:59 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Parkeerhulp

hallo alle maal welkom bij ZWC Zoo and Wildlife company dit bedrijf doet alles wat je maar kan verzinnen op gebied van dieren en dierentuin zoals: opvang van wilde dieren en we helpen dierentuinen in nood wn nog veel meer ons hoofd kantoor/dierentuin licht in gouda wij hopen te kunnen uitgroeien tot een groot dieren inmperium met meerdere dierentuinen en dieren opvangs nu zitt alles in onze hoofd kantoor/zoo dat was het kleine informatie over het bedrijf nu de zoo.

de ZWC zit in gouda dit is zo gekomen omdat wij zochten naar een lokatie en de gemeente gouda maar steeds minder verdiende aan toeristiese atracsies.
de eerste foto is van de ingang:

in de ingang kunnen de bezoekers naar links en recht door als ze naar links gaan komen ze bij de kassa´s:
.

en voor dat wij rechtdoor het park infaan gaan we eerst door een deur naar rechts hierdoor komen we in het tijdelijke binnen verblijf van de bantengs:

ik zeg tijdelijk omdat het verblijf eigenlijk bedoeld is voor een koppel laagland anoa´s.
maar de bantengs zitten hier omdat deze zo spoedig mogelijk enn plek nodig hadden ze zijn namelijk in een dorp gevonden ze bleken ontsnapt te zijn van hun nog onbekende eigenaar en omdat dit bedreigde dieren zijn moesten ze een spechale plek krijgen en zo zijn ze bij ons terecht ge komen maar wel zijn ze iets te vroeg het buiten verblijf is namelijk nog niet klaar. daarom zitten ze nog binnen zodra het buiten verblijf klaar is mogen ze naar buiten en daarna(waneer het onderzoek klaar is)gaan we kijken wat het beste is om met de dieren te doen.
als we het binnen verblijf weer uit gaan en we lopen door de ingang komen we bij ons plein:

hier kunne bezoekers rustig even eten en drinken of gewoon even bij komen van de autorit.
nu kunnen we links en recht wij gaan rechts en komen uit bij het buiten verblijf van de bantengs:

zoals je ziet ontbreken de planten nog nu staan aleen de bassis benodigdheden er wij hopen het verblijf snel af te krijgen zo dat de bantengs naar buiten kunnen.
dit was de eerste update van ZWC wel heb ik nog wat overzicht foto´s
de ingang met kassa´s,pleintje en binnen verblijf bantengs:

het buiten verblijf van de bantengs:

de gehele zoo:

zoals jullie zien zijn ook de eerste stappe voor het volgende verblojf gezet.
ik hoop dat jullie het leuk vonden laat gerust een reactie achter dit zal ik erg leuk vinden.

gr.marcel(boy) directeur en oprichter ZWC

Je mag me ook gewoon Marcel noemen.

Bericht veranderd door: Marcelboy - Vrijdag, 14 Dec 2012, 13:31
Berichthallo alle maal welkom bij ZWC Zoo and Wildlife company dit bedrijf doet alles wat je maar kan verzinnen op gebied van dieren en dierentuin zoals: opvang van wilde dieren en we helpen dierentuinen in nood wn nog veel meer ons hoofd kantoor/dierentuin licht in gouda wij hopen te kunnen uitgroeien tot een groot dieren inmperium met meerdere dierentuinen en dieren opvangs nu zitt alles in onze hoofd kantoor/zoo dat was het kleine informatie over het bedrijf nu de zoo.

de ZWC zit in gouda dit is zo gekomen omdat wij zochten naar een lokatie en de gemeente gouda maar steeds minder verdiende aan toeristiese atracsies.
de eerste foto is van de ingang:

in de ingang kunnen de bezoekers naar links en recht door als ze naar links gaan komen ze bij de kassa´s:
.

en voor dat wij rechtdoor het park infaan gaan we eerst door een deur naar rechts hierdoor komen we in het tijdelijke binnen verblijf van de bantengs:

ik zeg tijdelijk omdat het verblijf eigenlijk bedoeld is voor een koppel laagland anoa´s.
maar de bantengs zitten hier omdat deze zo spoedig mogelijk enn plek nodig hadden ze zijn namelijk in een dorp gevonden ze bleken ontsnapt te zijn van hun nog onbekende eigenaar en omdat dit bedreigde dieren zijn moesten ze een spechale plek krijgen en zo zijn ze bij ons terecht ge komen maar wel zijn ze iets te vroeg het buiten verblijf is namelijk nog niet klaar. daarom zitten ze nog binnen zodra het buiten verblijf klaar is mogen ze naar buiten en daarna(waneer het onderzoek klaar is)gaan we kijken wat het beste is om met de dieren te doen.
als we het binnen verblijf weer uit gaan en we lopen door de ingang komen we bij ons plein:

hier kunne bezoekers rustig even eten en drinken of gewoon even bij komen van de autorit.
nu kunnen we links en recht wij gaan rechts en komen uit bij het buiten verblijf van de bantengs:

zoals je ziet ontbreken de planten nog nu staan aleen de bassis benodigdheden er wij hopen het verblijf snel af te krijgen zo dat de bantengs naar buiten kunnen.
dit was de eerste update van ZWC wel heb ik nog wat overzicht foto´s
de ingang met kassa´s,pleintje en binnen verblijf bantengs:

het buiten verblijf van de bantengs:

de gehele zoo:

zoals jullie zien zijn ook de eerste stappe voor het volgende verblojf gezet.
ik hoop dat jullie het leuk vonden laat gerust een reactie achter dit zal ik erg leuk vinden.

gr.marcel(boy) directeur en oprichter ZWC

Bericht getypt door - Marcelboy
Toegevoegd op 15 Sep 2012 om 20:59
boerroel545
Datum: Zondag, 16 Sep 2012, 10:10 | Bericht # 2   
boerroel545  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 9

Curator

@ Marcelboy, ziet er top uit je kunt echt zien dat je steeds beter
wordt ik vind je ingang ech prachtig met dat glasdak gecombineerd met bakstenen
top ga zo door

gr. roel

Bericht@ Marcelboy, ziet er top uit je kunt echt zien dat je steeds beter
wordt ik vind je ingang ech prachtig met dat glasdak gecombineerd met bakstenen
top ga zo door

gr. roel

Bericht getypt door - boerroel545
Toegevoegd op 16 Sep 2012 om 10:10
Marcelboy
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 15:13 | Bericht # 3   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Dank u

BerichtDank u

Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 15:13
hananas59
Datum: Maandag, 17 Sep 2012, 19:08 | Bericht # 4   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

ziet er leuk uit bent inderdaad veel verbeterd vidn het plaintje wel een beetje kaal en de stal klein ook al komen er andere koeien in
ga zo door

Gr. Hananas59

Berichtziet er leuk uit bent inderdaad veel verbeterd vidn het plaintje wel een beetje kaal en de stal klein ook al komen er andere koeien in
ga zo door

Gr. Hananas59

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 17 Sep 2012 om 19:08
Marcelboy
Datum: Zondag, 30 Sep 2012, 15:21 | Bericht # 5   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ hananas59, Dank je

Hallo allemaal

Het is alweer een tijde geleden dat ik begon met de zwc en ben nu druk bezig met de 2e update die over een tijdje online komt.
Wel kan ik jullie 2 nieuwtjes vertellen:
Bantengs zijn weg
De 3 bantengs die door ons zijn opgevangen zij verhuisd naar een natuur resevaat in India hier leven nog 2 vrouwelijke bantengs waarmee ze hopelijk een kudde gaan vormen Op de foto is te zien dat 1 vrouwtje nog wel een beetje ons opzocht terwijl de andere 2 meteen de omgeving gingen verkennen hopen zal het vrouwtje dankzij de andere 2 het ook goed gaan doen.

Zwc uitbreidings plan
Wegens de opvang van de bantengs zijn er bij de zwc de komende tijd veel vergaderingen over mogelijke uitbreidingen namelijk een hoefdieren opvang maar om het plan te kunnen realiseren is er geld nodig en omdat wij best een klein bedrijf zijn is het geld er nog niet we hoppen dat het plan wel snel doorgezet kan worden

Dit was het voor deze keer tot de volgende keer en dat is bij de 2e update

Vriendelijke groet Marcel(boy)

Added (30 Sep 2012, 15:21)
---------------------------------------------
Hallo allemaal

Zoals jullie weten ben ik druk bezig met de zwc maar ik heb jullie hulp nodig voor het gebied asian wildlife kan ik maar geen keuzen maken welke kat achtige er in de zoo komt ik heb er al 1 maar ik wil er nog 1 bij jullie kunnen kiezen uit:
Nevelpanter
Sneeuwluipaard
Mamoer panter

Maak jullie keuzen nog deze week want volgend weekend komt de update
Gr.Marcel(boy)

Bericht@ hananas59, Dank je

Hallo allemaal

Het is alweer een tijde geleden dat ik begon met de zwc en ben nu druk bezig met de 2e update die over een tijdje online komt.
Wel kan ik jullie 2 nieuwtjes vertellen:
Bantengs zijn weg
De 3 bantengs die door ons zijn opgevangen zij verhuisd naar een natuur resevaat in India hier leven nog 2 vrouwelijke bantengs waarmee ze hopelijk een kudde gaan vormen Op de foto is te zien dat 1 vrouwtje nog wel een beetje ons opzocht terwijl de andere 2 meteen de omgeving gingen verkennen hopen zal het vrouwtje dankzij de andere 2 het ook goed gaan doen.

Zwc uitbreidings plan
Wegens de opvang van de bantengs zijn er bij de zwc de komende tijd veel vergaderingen over mogelijke uitbreidingen namelijk een hoefdieren opvang maar om het plan te kunnen realiseren is er geld nodig en omdat wij best een klein bedrijf zijn is het geld er nog niet we hoppen dat het plan wel snel doorgezet kan worden

Dit was het voor deze keer tot de volgende keer en dat is bij de 2e update

Vriendelijke groet Marcel(boy)

Added (30 Sep 2012, 15:21)
---------------------------------------------
Hallo allemaal

Zoals jullie weten ben ik druk bezig met de zwc maar ik heb jullie hulp nodig voor het gebied asian wildlife kan ik maar geen keuzen maken welke kat achtige er in de zoo komt ik heb er al 1 maar ik wil er nog 1 bij jullie kunnen kiezen uit:
Nevelpanter
Sneeuwluipaard
Mamoer panter

Maak jullie keuzen nog deze week want volgend weekend komt de update
Gr.Marcel(boy)

Toegevoegd op 30 Sep 2012 om 15:21
evi111
Datum: Zondag, 30 Sep 2012, 15:36 | Bericht # 6   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 4

Kassa Medewerker

leuk dat je al zo vlot bezig bent met de zoo ik kies voor de amour panter

Berichtleuk dat je al zo vlot bezig bent met de zoo ik kies voor de amour panter

Bericht getypt door - evi111
Toegevoegd op 30 Sep 2012 om 15:36
Jens26
Datum: Zondag, 30 Sep 2012, 17:01 | Bericht # 7   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Waauw ziet er echt suepr mooi uti zeker je ingang met die kassa's enzo

.
BerichtWaauw ziet er echt suepr mooi uti zeker je ingang met die kassa's enzo

Bericht getypt door - Jens26
Toegevoegd op 30 Sep 2012 om 17:01
Marcelboy
Datum: Zondag, 30 Sep 2012, 19:57 | Bericht # 8   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ Jens26, Thanx
@ evi111, Thanx je stem is verwerkt
De tussen stand na vandaag is:
Nevelpanter - 0
Sneeuwluipaard-0
amoer panter-1

Gr.Marcel(boy)

Bericht@ Jens26, Thanx
@ evi111, Thanx je stem is verwerkt
De tussen stand na vandaag is:
Nevelpanter - 0
Sneeuwluipaard-0
amoer panter-1

Gr.Marcel(boy)

Toegevoegd op 30 Sep 2012 om 19:57
IK
Datum: Maandag, 01 Okt 2012, 17:45 | Bericht # 9   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

AMOERPANTER!
De zoo is prachtig trouwens, complimenten.
Het Banteng-verblijf is simpel, maar toch sfeervol.
BerichtAMOERPANTER!
De zoo is prachtig trouwens, complimenten.
Het Banteng-verblijf is simpel, maar toch sfeervol.

Bericht getypt door - IK
Toegevoegd op 01 Okt 2012 om 17:45
Marcelboy
Datum: Maandag, 01 Okt 2012, 18:29 | Bericht # 10   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

@ IK, Thanx

Tussenstand van vandaag
Nevelpanter - 0
Sneeuwluipaard-0